پیشرفت در تکمیل پروژه‌های مسکن مهر گلستان

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان از پیشرفت و آماده سازی کامل خدمات روبنایی پروژه‌های مسکن مهر گلستان در ماه آینده خبر داد.

مسکن مهر گلستان

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان در جلسه شورای مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان از پیشرفت و آماده سازی کامل خدمات روبنایی پروژه‌های مسکن مهر گلستان در ماه آینده خبر داد. وی گفت: پروژه رفع تمامی نواقص مربوط به آسانسور، پارکینگ‌ها و فضای سبز نیز در دست اقدام است.

به گزارش کابین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، مهدی ملک مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان در این جلسه پس از بررسی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان، به بررسی وضعیت پروژه‌های مسکن مهر گلستان پرداخت. ملک اظهار کرد: برطرف کردن چالش‌های مربوط به مسکن یکی از اولویت‌هایی است که بایستی به درستی بررسی شود.

تشکیل کارگروه پروژه مسکن مهر گلستان

وی افزود: در این جلسه مقرر شد کارگروهی برای تکمیل ابین پروژه تشکیل شود. این کارگروه متشکل از معاونت مسکن و ساختمان، املاک و حقوقی و معاونت شهرسازی و معماری است. هدف اصلی کاگروه مذکور، پایش و ثبت عملکرد در سامانه نهضت ملی مسکن است.

ملک گفت: طبق برنامه اجرایی اداره کل، طی ماه های آینده خدمات روبنایی پروژه های مسکن مهر به طور کلی تامین می‌شود. تمامی نواقص مربوط به آسانسور، پارکینگ ها و فضای سبز نیز رفع می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین اداره کل راه و شهرسازی برابر تفاهم نامه‌های موجود بین دستگاه های مختلف در سطح کشور، تفاهم نامه هایی نیز با همان دستگاه‌ها در سطح استان تدوین و منعقد خواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان درباره بسته‌های تشویقی نوسازی نیز صحبت کرد. وی گفت: در حوزه بازآفرینی شهری نیز، با توجه به اجرایی شدن بسته‌های تشویقی نوسازی ابلاغی از شرکت بازآفرینی شهری در تمامی شهرهای استان گلستان، بسته‌های تشویقی نوسازی بومی سازی تدوین و جهت تصویب به کمیسیون ماده پنج استان ارسال شود.

گفتنی است، بازرسی از بنگاه های مشاور املاک و کنترل بازار مسکن، بایگانی الکترونیک، تامین مسکن معلولان نیز در این جلسه مطرح شد. کنترل سامانه خودنویس و آماده سازی اراضی به صورت غیرنقدی و از طریق تهاتر از دیگر مواردی بود که در این جلسه بررسی شد.

بیشتر بخوانید:

فرآیند زمانبر بررسی اسناد توسط اداره ثبت شرکت‌ها

منبع: news.mrud

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر