استفاده آزمایشی از ربات خدماتی تولید شده توسط شرکت Nippon Otis Elevator

ربات خدماتی Nippon Otis Elevator، با همکاری ارائه‌دهنده رباتیک FIG Corp در ژاپن تولید شد و به صورت آزمایشی در حال استفاده است.

ربات خدماتی Nippon Otis Elevator

ترجمه از کابین – ربات خدماتی Nippon Otis Elevator، با همکاری ارائه‌دهنده رباتیک FIG Corp تولید شد. شرکت Nippon Otis Elevator در ژاپن، یک ربات خدماتی را با یک آسانسور Otis Prestige ادغام کرده است. این ربات به عنوان بخشی از یک پروژه آزمایشی در اداره دولتی استان اویتا قرار دارد.

برای بهبود کارایی تحویل و تسریع در عملکرد کارمندان برای انجام وظایف بیشتر، اداره دولتی استان اویتا به صورت آزمایشی از کارایی تحویل پست توسط ربات استفاده کرده است. Nippon Otis با گروه FIG تلاش کردند تا آسانسور و ربات را با فناوری Otis Integrated Dispatch ادغام کنند. زیرا این فناوری ربات را قادر می‌سازد تا از طریق امواج با آسانسور تعامل داشته باشد.

این ربات خدماتی اجازه می‌دهد تا به طور مستقل با آسانسور هماهنگ شود و برای تحویل پست به طبقات مختلف برود. کل گردش کار بدون نیاز به دخالت انسان و به صورت کاملا خودکار است.

به عنوان یک اقدام امنیتی، این ربات مجهز به سیستم شناسایی چهره است که به افراد مجاز اجازه می‌دهد بسته‌های پستی را دریافت کنند. فناوری Otis Integrated Dispatch این امکان را فراهم می کند که شما از چندین ربات به صورت همزمان در ساختمان خود استفاده کنید که این امر سبب افزایش سرعت و کارایی در ادارات می‌شود.

بیشتر بخوانید:

تغییر مالکیت شرکت آسانسور Cambridge Elevating در کانادا

مترجم: نعیمه گلی

منبع:

https://elevatorworld.com/news/daily-news/nippon-otis-pilot-project-integrates-service-robot-with-elevator-for-mail-delivery/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر