آشنایی با کفشک راهنمای آسانسور هیتاچی

کفشک‌ راهنمای آسانسور هیتاچی، نوعی کفشک با تکنولوژی پیشرفته برای حرکت دقیق و صاف آسانسور و کاهش لغزندگی و اصطحکاک در حین حرکت است.

کفشک راهنمای آسانسور هیتاچی

پویا اسماعیل پور – کفشک راهنمای آسانسور هیتاچی، یکی از محصولات برجسته شرکت هیتاچی در زمینه صنعت آسانسور و بالابر است. این کفشک‌ها با توجه به نیاز مشتریان، در سایز و انواع مختلف تولید می‌شوند.
کفشک‌های آسانسور هیتاچی، با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و جدید به‌عنوان یک راه‌حل کامل برای حرکت دقیق و صاف آسانسور در نظر گرفته شده‌اند. این کفشک‌ها دارای سطح صاف و بدون خط‌وخش بوده و باعث کاهش لغزندگی و اصطحکاک در حین حرکت آسانسور می‌شوند.

عملکرد کفشک راهنما آسانسور

 

عملکرد کفشک راهنمای آسانسور هیتاچی چگونه است؟

کفشک‌های راهنمای آسانسور هیتاچی به صورت زیر عمل می‌کنند.

  • استفاده از ورق خم‌شده در بدنه کفشک به‌دلیل افزایش استحکام ورق، مقاومت مناسبی در مقابل نیروهای اعمالی فراهم می‌کند.
  • نحوه اتصال و نصب لاستیک به بدنه کفشک به‌گونه‌ای است که امکان و توانایی جابه‌جایی در جهت‌های مختلف عمودی، افقی و زاویه‌ای به قسمت متحرک کفشک را می‌دهد.
    • یکی از مزیت‌های استفاده از لاستیک ،توانایی عکس‌العمل سریع و مناسب در برابر نیروهای وارده و ارتعاش کمتر مجموعه کابین آسانسور و متعلقات است.

تعبیه تقویتی در پشت بدنه کفشک

کفشک راهنمای آسانسور هیتاچی مجهز به تقویتی در پشت بدنه کفشک، مزایای زیر را به همراه دارد.

1. استحکام مجموعه کفشک را در مقابل نیروهای خمشی بیشتر می‌کند؛
2. استفاده از متریال تفلون در کفشک: به‌دلیل خواص ضدفرسایشی متریال تفلون از این ماده برای قسمت در تماس با ریل کفشک طرح هیتاچی استفاده شده است.
3. وجود شیار عمودی در قسمت نگهدارنده ریل باعث باقی ماندن همیشه یک مقدار از ماده روان‌کار (روغن ریل) می‌شود و این موضوع منجر به کاهش اصطکاک بین کفشک و ریل و درنتیجه راحتی حرکت می‌شود.

تعبیه قسمت منحنی‌شکل

نصب کفشک، نوع طراحی سوراخ‌های نصب جهت ریگلاژ کردن و نصب راحت و تعبیه نصب جای روغندان، یکی از مزایای دیگر این نوع کفشک است.
این نوع کفشک‌ها با تمهیداتی قابلیت استفاده تا سرعت 2 متر بر ثانیه را دارا می‌باشند. این مدل کفشک قابلیت تحمل فشار یا بار نامی بیش از یک کیلو نیوتن را دارد و به همان اندازه توانایی تحمل نیروی عرضی را هم دارد.
طراحی منحصربه‌فرد و تعبیه یک قسمت منحنی‌شکل در بالا و پایین کفشک، باعث تماس تدریجی با ریل می‌شود که این امر منجر به نرمی در استارت اولیه شده و از ایجاد لرزش جلو گیری می‌کند.
این کفشک‌ها برخلاف کفشک‌های متداول بازار، قابلیت بسته شدن با چهار پیچ را دارند و سطح تماس این کفشک در سایز بزرگ با ریل قابل توجه است، که این امر موجب افزایش استحکام کفشک در کاربری‌های سنگین وکابین‌های بزرگ خواهد شد.

طراحی مناسب

این کفشک‌ها همچنین دارای طراحی مناسبی برای جذب صدا و لرزش هستند که باعث کاهش نویز و لرزش در حین حرکت آسانسور می‌شوند.

مواد باکیفیت

کفشک‌های آسانسور هیتاچی با استفاده از مواد باکیفیت بالا تولید شده‌اند که در برابر سایش و خوردگی مقاوم‌اند.

تکنولوژی پیشرفته

با توجه به اینکه کفشک‌های آسانسور هیتاچی با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و مواد با کیفیت بالا تولید شده‌اند، این محصولات به‌عنوان یک راه‌حل ایده‌آل برای صنعت آسانسور و بالابر شناخته شده‌اند.

حرکت نرم و راحت

حرکت نرم و راحت آسانسور تا حد زیادی به کیفیت کفشک‌های آسانسور بستگی دارد. از ویژگی‌های یک کفشک خوب، جنس انت کفشک است که باعث کاهش صدا و لرزش آسانسور می‌شود. نکته‌ای که بسیار پراهمیت است، درجه آزادی کفشک می‌باشد که بتواند خطای ریل را در محورهای x و y و z حرکتی کنترل کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر