نشست هیات مدیره ICA آسیا و اقیانوسیه با حضور نماینده اتاق تعاون ایران برگزار شد

نشست هیات مدیره ICA آسیا و اقیانوسیه با حضور نماینده اتاق تعاون ایران در کشور اردن با حضور برخی از مسئولین اردن و ایران برگزار شد.

نشست هیات مدیره ICA آسیا و اقیانوسیه

نشست هیات مدیره ICA آسیا و اقیانوسیه با حضور نماینده اتاق تعاون ایران در کشور اردن برگزار شد. در این جلسه، وزیر کشاورزی، رئیس سازمان ملی تعاون اردن، رییس اتحادیه بین المللی تعاون ( ICA ) و مدیر کل جدید اتحادیه بین المللی تعاون نیز حضور داشتند. در روند جلسه، برنامه ریزی برای رویدادهای آتی این سازمان نیز انجام شد.

به گزارش کابین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، علیرضا بنایی فر معاون بین الملل اتاق تعاون ایران که به عنوان نماینده اتاق تعاون ایران در این جلسه حضور دارد، گزارشی از این نشست ارائه داد.

وی گفت: در این جلسه، برنامه ریزی برای رویدادهای آتی ICA در منطقه آسیا و اقیانوسیه در سال جاری بررسی شد.  همچنین مهمترین محورهای اجلاس جهانی تعاون که در آبان ماه امسال در هند برگزار می‌شود، مورد بررسی اعضای هیات مدیره قرار گرفت.

وی ادامه داد: از آنجایی که در آخرین مجمع عمومی سازمان ملل متحد، عنوان سال ۲۰۲۵ با نام تعاون به تصویب رسیده است، برنامه ریزی برای برگزاری باشکوه و مطلوب‌تر و بهره مندی بیشتر از ظرفیت این نامگذاری از دیگر محورهای این نشست بود.

بیشتر بخوانید:

فوجیتک حامی نقره ای سازمان غیرانتفاعی WheeLog Accessibility شد

نامگذاری سال ۲۰۲۵ با عنوان تعاون

گفتنی است، نامگذاری سال ۲۰۲۵ با عنوان تعاون، همه کشورهای عضو همچنین سازمان ملل متحد و سایر ذی نفعان مرتبط را جهت پیشرفت تشویق می‌کند.

تمامی کشورها می‌توانند از سال جهانی تعاون به عنوان فرصتی برای ارتقای تعاونی‌ها و افزایش آگاهی استفاده کنند. این فرصت‌ها بیشتر در زمینه مشارکت آن‌ها در اهداف توسعه پایدار و توسعه کلی پایگاه‌های اجتماعی و اقتصادی است.

بنایی فر خاطرنشان کرد: در بخش دیگری از نشست هیات مدیره ICA آسیا و اقیانوسیه، اقدامات دفتر منطقه‌ای ICA تشریح شد. این مورد، جهت معرفی ظرفیت‌های آسیا و اقیانوسیه انجام شد.

یادآور می شود، اجلاس وزاری تعاون در کشور اردن امروز با حضور نمایندگان بخش دولتی و غیردولتی آغاز به کار خواهد کرد.

منبع: iccnews

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر