نوسازی و تعویض آسانسورهای مرکز دانشجویی مارشال (MSC)

طبق اعلام مدیر مرکز دانشجویی، به علت خاموش شدن آسانسور ناشی از انفجار موتور آن، تعویض آسانسورهای مرکز دانشجویی مارشال در دست اقدام است.

تعویض آسانسورهای مرکز دانشجویی مارشال

ترجمه از کابین – دانشجویان مرکز دانشجویی مارشال (MSC) چندین ماه است از خرابی آسانسورهای این مرکز شکایت می‌کنند و می‌گویند برخی از آسانسورها مدت زمان طولانی در دست تعمیر هستند اما هنوز آماده‌ی استفاده نیستند. همچنین بر اساس خبرهای اخیر، یکی از پرکاربردترین آسانسورهای مستقر در کنار میز اطلاعات این مرکز، به طور کامل دچار خرابی شد. طبق اعلام مدیر مرکز دانشجویی، به علت خاموش شدن آسانسور ناشی از انفجار موتور آن، تعویض آسانسورهای مرکز دانشجویی مارشال در دست اقدام است.

او همچنین گفت هنگام تعمیر موتور و تعویض آسانسورهای مرکز دانشجویی مارشال متوجه شدیم که در تابلو فرمان نیز مشکلی وجود دارد.

مارشال گفت: « چهار آسانسور در مرکز MSC وجود دارد که سه آسانسور برای عموم افراد و یک آسانسور مخصوص کارکنان است. اما با توجه به استفاده زیاد از آسانسورها و به دلیل میزان خرابی که وجود دارد ما متوجه شدیم که باید آسانسورها را نوسازی کنیم.»

مارشال گفت که دو آسانسوری که نوسازی آن‌ها از پاییز شروع می‌شود، آسانسورهایی هستند که بیشتر استفاده می‌شوند. مرحله دوم نوسازی نیز مربوط به آسانسور کارکنان است که در تابستان 2025 انجام خواهد شد. در نهایت آسانسور چهارم نیز که در سمت راست ساختمان قرار دارد، در پاییز 2025 نوسازی خواهد شد.

مارشال گفت:« از محل بودجه 3 میلیون دلاری MSC حاصل از فعالیت‌ها و خدمات دانشجویی (A&S)، در حال حاضر 26000 دلار متعلق به تعمیر آسانسورها است.»

اگر همه چیز با شرکتی که برای همکاری با آن برنامه ریزی کردیم درست پیش برود، پیش بینی می شود که پروژه نوسازی در دسامبر 2025 به پایان برسد.

بیشتر بخوانید:

کشته شدن مرد 23 ساله در حادثه آسانسور ایلینویز

مترجم: نعیمه گلی

منبع:

www.usforacle.com/2024/04/15/marshall-student-center-to-replace-elevators-by-december-2025/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر