لغو گواهینامه‌های ارائه شده توسط Valor Consulting پس از شکایت علیه این دپارتمان

جیمی اودو، کمیسر دپارتمان ساختمان‌های نیویورک لغو گواهینامه‌های ارائه شده توسط Valor Consulting پس از شکایت علیه این دپارتمان خبر داد.

گواهینامه‌های ارائه شده توسط Valor Consulting

ترجمه از کابین – جیمی اودو، کمیسر دپارتمان ساختمان‌های نیویورک لغو گواهینامه‌های ارائه شده توسط Valor Consulting پس از شکایت علیه این دپارتمان خبر داد. وی گفت که این دپارتمان قصد دارد وضعیت ارائه‌دهنده این دوره‌ها را بررسی کند.

دوره‌های مورد تایید DOB برای Valor Consulting مستقر در بروکلین هستند. این دوره‌ها توسط شرکتی که قبلا دوره‌های OSHA و آموزش ایمنی سایت (SST) را به کارگران ساختمانی محلی ارائه می‌کرد، برگزار می‌شود.

لغو گواهینامه‌های ارائه شده توسط Valor Consulting به دنبال یک کیفرخواست جنایی در دادگاه انجام شد. این شکایت علیه مدیران ارشد و کارمندان Valor است. طی این شکایت، شرکت مذکور متهم به فروش کارت‌های شناسایی به کارگران بدون ارائه هیچ یک از آموزش‌های ایمنی مورد نیاز شده است.

بیش از 17000 کارت شناسایی بدون ارائه‌ی آموزش‌های لازم صادر شده است که بعد از اعلام شکایت غیرفعال شده است و کسانی که این کارت‌ها را دارند دیگر اجازه ندارند در مشاغل بزرگ‌تر و پیچیده‌تر در نیویورک کار کنند تا زمانی که یک کارت شناسایی جدید و قانونی دریافت کنند.

بیشتر بخوانید:

انتصاب مدیر مالی جدید در شرکت Wittur

مترجم: نعیمه گلی

منبع:

https://elevatorworld.com/news/daily-news/nyc-dob-to-revoke-companys-course-provider-status-after-indictment/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر