موافقتنامه حمایت از ترمینال اتوبوس میدتاون در منهتن به ارزش 10 میلیارد دلار اعلام شد

فرماندار و شهردار نیویورک و اداره بندر نیویورک و نیوجرسی، توافقنامه‌ توسعه 10 میلیارد دلاری ترمینال اتوبوس میدتاون در منهتن امضا کردند.

ترمینال اتوبوس میدتاون

ترجمه از کابین – در ماه مارس، کتی هوچول، فرماندار نیویورک، اریک آدامز، شهردار نیویورک و اداره بندر نیویورک و نیوجرسی، توافقنامه‌ای را برای حمایت و توسعه 10 میلیارد دلاری ترمینال اتوبوس میدتاون در منهتن امضا کردند.

با توجه به اهمیت و پتانسیل پروژه، انتظار می‌رود 20 درصد از هزینه پروژه را از سه توسعه تجاری جدید بالقوه جمع آوری شود. دو تا از این پروژه‌ها در بالای ترمینال جدید قرار خواهند گرفت. سومین پروژه متعلق به PANYNJ در مجاورت اداره بندر است. این پروژه توسط توسعه دهندگان خصوصی ساخته خواهد شد. طراحی ترمینال جدید 2.1 میلیون فوت مساحت دارد.

ترمینال اتوبوس میدتاون دارای یک ورودی نمادین در خیابان 41 غربی و خیابان هشتم و 3.5 هکتار فضای باز است. انتظار می‌رود این پروژه حدود 6000 شغل ساختمانی ایجاد کند و پایانه موقت تا سال 2028 و پایانه اصلی جدید در سال 2032 تکمیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

هزینه سرویس و نگهداری آسانسور در سال 1403 طبق نرخنامه مصوب سندیکای آسانسور

مترجم: نعیمه گلی

منبع:

https://elevatorworld.com/news/daily-news/agreement-to-support-us10-billion-midtown-bus-terminal-in-manhattan-announced/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر