مدیرعامل شرکت سنا پنل: از دولت تقاضا دارم شرایط واردات مواد اولیه را تسهیل نمایند

مدیرعامل شرکت سنا پنل در راستای مشکلات موجود در تولید پنل‌های آسانسور گفت: از دولت تقاضا دارم شرایط واردات مواد اولیه را تسهیل نمایند.

مدیرعامل شرکت سنا پنل

مهندس جواد اسلامی، مدیرعامل شرکت سنا پنل، ابتدا به توضیحی مختصر درباره شرح فعالیت و خدمات این شرکت پرداخت. فعالیت مجموعه ما در زمینه طراحی و تولید تخصصی پنل‌های لمسی داخل کابین و پنل‌های کلیدی، پنل‌های طبقات است. شرکت ما فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده است. ابتدا ایده طراحی و ساخت کلید ایرانی مطرح شد و بر اساس همین ایده، تصمیم گرفتیم به صورت ویژه بر روی این پروژه متمرکز شویم.

خوشبختانه دو سال بعد، یعنی در سال 1397، پروژه مورد نظر ما به ثمر نشست و پروژه به صورت تجاری آماده ارائه به بازار شد. در همان سال، طراحی و تولید پنل‌های داخل کابین را شروع کردیم.

مهندس اسلامی در خصوص فعالیت در صنف آسانسور در بازار مشهد و در مقایسه با سایر کلانشهرها اعم از تهران، اصفهان و… گفت: مشهد در واقع خود یک کلانشهر صنعتی محسوب می‌شود و در واقع در سطح برابری با سایر شهرهای صنعتی قرار دارد. اما بازار کار مشهد به علت پراکندگی جمعیتی که دارد، نسبت به کلانشهر تهران کمتر است. اما از نظر کمی و کیفی با سایر کلانشهرهای صنعتی برابر است.

وی افزود: در واقع مهندسین و شرکت‌های بسیار خوب و حرفه‌ای در مشهد فعالیت و حضور دارند که همگی به نوبه خود در راستای اعتلای صنعت آسانسور کشور در حال تلاش هستند.

مدیرعامل شرکت سنا پنل در پاسخ به این سوال که با وجود ریسک بالای تولید در کشور ایران چگونه وارد تولید در صنعت آسانسور گفت: اهداف و برنامه‌های گروه فنی و مهندسی سنا پنل بر 3 اصل کارآفرینی، نوآوری و خلاقیت بنا شده است. تمام تلاش ما در مجموعه این است که بتوانیم این سه اصل را به نحو احسنت اجرا کنیم.

در واقع رکود اقتصادی بر اهداف ما تاثیر آنچنانی ندارد. زیرا اهداف ما بلند مدت هستند. اصلی‌ترین هدف ما همان کارآفرینی است. وی ادامه داد: من خودم شخصا معتقد هستم باید برای کارآفرینی تلاش کنیم و گاهی هر چند کوچک در این صنعت برداریم. در حال حاضر در مجموعه ما 10 نفر به صورت مستقیم و 50 نفر نیز به صورت غیر مستقیم در حال کار و فعالیت هستند.

مصاحبه کابین نیوز با مهندس جواد اسلامی

مشکلات موجود در زمینه تولید پنل‌های تخصصی

جواد اسلامی در خصوص مشکلات موجود در واردات و مشکلات داخلی در زمینه تولید پنل‌های تخصصی گفت: در ایران به علت تحریم‌های موجود، کار تولید کار بسیار سختی است. ما نیز در مجموعه سنا پنل با تکیه بر پشتکار و صبر این سختی‌ها و مشکلات را پشت سر می‌گذاریم.

عمده مشکلات موجود در فعالیت تخصصی ما، مواد اولیه است. طراحی پنل باید به صورتی باشد که بتوانیم برای تهیه مواد اولیه از تولیدات داخلی استفاده کنیم. از مسئولین نیز تقاضا داریم که از شرکت‌های داخلی حمایت کرده و شرایط واردات برخی از مواد اولیه را تسهیل نمایند. وی در پایان از شرکت کنندگان در نمایشگاه تشکر کرد که باعث ارتقای جایگاه صنعت آسانسور به ویژه در شرق کشور شدند.

سایر گفت‌وگوهای ما با فعالان صنعت آسانسور و پله برقی را از اینجا ببینید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر