مدیرعامل شرکت آسانسور و پله‌برقی بهرو: صنف ما متولی مشخصی ندارد

مدیرعامل شرکت آسانسور و پله‌برقی بهرو درباره بازار امسال این صنعت گفت: بازار صنعت آسانسور و پله برقی از ابتدای سال تاکنون خوب نبوده است.

مهندس علی صفری، مدیرعامل شرکت آسانسور و پله‌برقی بهرو

مهندس علی صفری، مدیرعامل شرکت آسانسور و پله‌برقی بهرو در گفتگو با کابین‌نیوز گفت: بازار صنعت آسانسور و پله‌برقی از ابتدای سال تاکنون خوب نبوده است.

وی افزود: برخی از سیاست‌های کلان دست و پا گیر بوده و صنف ما صنفی است که متولی مشخصی ندارد. در واقع بین اعضای صنف مشخص نیست که اتحادیه متولی این صنعت است یا سندیکای آسانسور و پله برقی یا وزارت صنعت و معدن؟!

مهندس علی صفری اضافه کرد: عدم وجود متولی در این صنعت باعث بلاتکلیفی کلیه فعالین این صنعت اعم از فروشگاه‌ها، شرکت‌های مجاز نصب و راه‌اندازی آسانسور، سرویس‌کاران و نصابان می‌شود. در واقع به همین علت هیچکس کار و وظیفه خود را درست انجام نمی‌دهد.

مهندس صفری ادامه داد: گاها شاهد هستیم شرکت نصاب آسانسور قطعه می‌فروشد و یا بالعکس! به نظرم برای رفع این مشکل باید اختیارات شرکت‌های آسانسوری متناسب با تخصص آن‌ها تعریف شود. فعالیت این شرکت‌ها نیز باید نسبت به مجوزهای آن‌ها محدود شود.

وی با گلایه از این موضوع افزود: در حال حاضر شاهد این هستیم که صنعت آسانسور ما به علت همین موضوع پیشرفت آنچنانی ندارد. در نتیجه، شرکت‌های آسانسوری معمولاً در حال درجا زدن هستند و رقابت آن‌ها فقط محدود به قیمت است. متاسفانه این چند دستگی از بالا تا پایین در صنعت آسانسور اتفاق افتاده است.

صفری گفت: به نظرم باید فعالیت‌های شرکت‌های آسانسوری به ویژه در زمینه نوآوری و کیفیت بالای محصولات رتبه‌بندی شود تا کار آن‌ها به صورت کاملا منسجم انجام شود. این رتبه بندی می‌تواند بر اساس بازخورد مشتریان و خطاهای ثبت شده آن‌ها در اداره استاندارد تعیین شود. با این روش چند دستگی‌ها تا حد زیادی کاهش می‌یابد.

درباره شرکت آسانسور و پله برقی بهرو

وی درباره فعالیت‌های فعلی شرکت آسانسور و پله برقی بهرو نیز گفت: در مجموعه ما کلیه واحدها به صورت یک زنجیره به هم مرتبط و منسجم در حال فعالیت هستند. شعار مجموعه ما این است: «اصول در اجرا، امنیت در بهره‌برداری». در واقع ما اگر طراحی و اجرا را به صورت اصولی انجام دهیم، بدون شک در بهره‌برداری امنیت خواهیم داشت.

خوشحالیم که بسیاری از مشتریان ما از محصولات و خدمات شرکت ما رضایت کامل و صد در صدی دارند. همین مشتریان برای ما به مبلغینی تبدیل می‌شوند که پس از استفاده از محصولات و خدمات شرکت بهرو، ما را به سایرین نیز معرفی خواهند کرد. سپس این افراد باعث جذب مشتریان جدید خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آسانسور و پله‌برقی بهرو به عنوان نکته پایانی گفت: امید دارم که روزهای بسیار خوبی در انتظار صنف و صنعت آسانسور خواهد بود.

گفت‌وگوی ما با مهندس علی صفری، مدیرعامل شرکت آسانسور و پله‌برقی بهرو را می‌توانید در ویدئوی زیر مشاهده کنید:

 

سایر گفت‌وگوهای ما با فعالان صنعت آسانسور و پله برقی را از اینجا ببینید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر