نائب رییس هیات مدیره سندیکای آسانسور و پله برقی: از همه صنف می‌خواهم متحدتر باشند

مهندس یوسفی، نائب رییس هیات مدیره سندیکای آسانسور و پله برقی ایران در گفت‌وگو با کابین‌نیوز، صنعت آسانسور را یکی از صنایع پیشگام و خودکفا در کشور دانست.

گفتگوی کابین نیوز با نائب رییس هیات مدیره سندیکای آسانسور و پله برقی ایران

مهندس یوسفی، نائب رییس هیات مدیره سندیکای آسانسور و پله برقی ایران در ابتدای گفت‌و‌گو با کابین نیوز  مختصری از مهمترین وظایف سندیکای آسانسور و پله برقی را بیان کرد: «این سازمان از بخش‌های مختلفی شامل آموزش، استاندارد، حل اختلاف و طرح و برنامه تشکیل شده است. سندیکای آسانسور ایران برای حل اختلاف بین کارفرمایان و مشتریان، ارتباط بسیار خوبی با کارشناسان قضایی و هیئت‌های حل اختلاف دارد».

مهندس یوسفی گفت: «صنعت آسانسور، یکی از صنایع پیشگام و خودکفا در کشور است و همکاران ما در این حوزه بسیار موفق بوده‌اند. صنعت آسانسور در بخش تولید و آموزش نیز بسیار موفق عمل کرده است». یوسفی اضافه کرد: «خوشبختانه توانسته‌ایم مباحث هوشمند را در صنعت آسانسور علاوه بر آموزش، بومی سازی کنیم و با دانشگاه‌های مختلفی اعم از فنی و علمی و کاربردی همکاری داشته باشیم و تجهیزات پیشرفته‌ای نیز در اختیار آن‌ها قرار داده‌ایم».

وی درباره نمایشگاه آسانسور و پله برقی به کابین نیوز گفت: «به نظر من رسالت‌های اصلی نمایشگاه که شامل راه حل‌های نوآورانه، هوشمندسازی و ارائه محصولات باکیفیت است به خوبی انجام می‌شود، اما برخی از مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها، تاثیری منفی بر شرکت‌کنندگان در نمایشگاه می‌گذارد. به صورت کلی، نمایشگاه پل ارتباطی بسیار خوبی بین تولید کننده و مصرف کننده است. وی همچنین استان خراسان رضوی را جزو پیشگامان صنعت آسانسور دانست».

مهندس یوسفی در پایان از همه اعضای صنف آسانسور و پله برقی درخواست کرد در تمامی جنبه‌های اجتماعی، فرهنگی و آموزشی مربوط به حوزه آسانسور فعال‌تر باشند و همچنین اتحاد و مشارکت بیشتری در تصمیم‌گیری‌های کلان داشته باشند.

گفت‌وگوی ما با مهندس یوسفی، نائب رییس هیات مدیره سندیکای آسانسور و پله برقی ایران را می‌توانید در ویدئوی زیر مشاهده کنید:

سایر گفت‌وگوهای ما با فعالان صنعت آسانسور و پله برقی را از اینجا ببینید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر