مدیرعامل گروه صنعتی فاخر: درگیر خودتحریمی هستیم!

مهندس مهدی شریعت، مدیرعامل گروه صنعتی فاخر از مشکلات موجود بر سر راه تولید محصولات با کیفیت در صنعت آسانسور و پله‌برقی می‌گوید.

مهندس مهدی شریعت، مدیرعامل گروه صنعتی فاخر

مهندس مهدی شریعت، مدیرعامل گروه صنعتی فاخر در گفت‌وگو با کابین‌نیوز می‌گوید نمایشگاه امسال حائز ویژگی خاص و برتری نسبت به نمایشگاه سال گذشته نبوده است. او می‌افزاید: بیشتر شرکت‌ها محصولات و خدمات سال گذشته خود را مجددا به نمایشگاه آورده‌اند.

درباره گروه صنعتی فاخر

مهندس شریعت می‌گوید: شرکت فاخر در ابتدا کارش را با تولید روغن‌های آسانسور  شروع کرده است. روغن‌های موتور، سیم بوکسل و ریل آسانسور محصولات اولیه شرکت فاخر بوده‌اند. سپس تولید با کیفیت قطعاتی مانند روغن‌دان و بست تراول را شروع کردیم. وی می‌افزاید محصولات این شرکت قابلیت رقابت با محصولات خارجی را دارند. او می‌گوید از حیث مواد تشکیل دهنده، طراحی محصول و بسته‌بندی روی محصولات گروه صنعتی فاخر برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری زیادی شده است.

این کارآفرین صنعتی می‌گوید همیشه با مشکل تهیه مواد اولیه مواجهه بوده است. او می‌افزاید علاوه بر تحریم‌های خارجی، برخی از مواد اولیه داخلی را هم نمی‌توانیم از پتروشیمی‌ها تهیه کنیم و به نوعی درگیر خودتحریمی هم هستیم.

گفت‌وگوی ما با مهندس مهدی شریعت، مدیرعامل گروه صنعتی فاخر را می‌توانید در ویدئوی زیر مشاهده کنید:

سایر گفت‌وگوهای ما با فعالان صنعت آسانسور و پله برقی را از اینجا ببینید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر