آسانسور‌های ساختمان‌های پزشکان زیر ذره بین کارشناسان استاندارد

سرپرست اداره کل استاندارد استان قزوین گفت: بازرسی از آسانسور‌های ساختمان‌های پزشکان قزوین با توجه به استفاده روزانه تعداد قابل توجهی از مراجعان به آنها، الزام این دستگاه‌ها به داشتن گواهینامه ایمنی آغاز شد.

میترا عقیلی افزود: در این بازرسی‌ها که با هماهنگی و اخذ دستور قضایی ازآسانسور‌های ساختمان‌های پزشکان زیر ذره بین کارشناسان استاندارد دادستانی قزوین صورت می‌گیرد، آسانسور‌های منصوب در ساختمان‌های عمومی، دولتی و خصوصی بازدید و وضعیت اخذ یا اعتبار گواهینامه ایمنی آسانسور‌ها بررسی می‌شود.

این مسوول گفت: در صورتی که آسانسور‌ها فاقد گواهینامه معتبر ایمنی باشند، اخطار لازم با تعیین مهلت برای انجام بازرسی فنی و اخذ گواهینامه به مدیران ساختمان‌های پزشکان داده می‌شود.

سرپرست اداره کل استاندارد قزوین همچنین اظهار کرد: همچنین اگر ظرف مدت مقرر اقدامی توسط مالکان ساختمان پزشکان صورت نگیرد، برای حفظ ایمنی و سلامت آحاد مردم آسانسور ساختمان مربوطه توقیف و پلمب شده و پرونده برای طی مراحل قانونی به مراجع ذیربط ارسال می‌شود.

عقیلی از شهروندان گرامی درخواست کرد تا هنگام مراجعه به ساختمان پزشکان و یا سایر ساختمان‌های عمومی با استفاده شناسه ملی آسانسور نصب شده در کابین آسانسور‌ها و ارسال آن از طریق پیامک به شماره ۱۰۰۰۱۵۱۷ از اعتبار گواهینامه ایمنی آسانسور اطمینان حاصل کنند و آسانسور‌های فاقد گواهینامه و معیوب را به این اداره کل معرفی کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر