انتخاب شرکت KONE برای ارائه آسانسور برای مجتمع برج سه گانه در لندن

انتخاب شرکت KONE برای ارائه مجموعه‌ای از محصولات حمل و نقل عمودی (VT) در بخشی از مجتمع اقامتی دانشجویی در حاشیه منطقه تجاری Canary Wharf در لندن انجام شد.

انتخاب شرکت KONE

ترجمه از کابین – شرکت KONE برنده مزایده‌ی ارائه مجموعه‌ای از محصولات حمل و نقل عمودی (VT) برای بخشی از مجتمع اقامتی دانشجویی در حاشیه منطقه تجاری Canary Wharf در لندن شده است. انتخاب شرکت KONE به منظور انجام مراحل اولیه طراحی Trafalgar Way و نصب هفت آسانسور JumpLift 200 برای افزایش بهره وری است.

سفارش VT همچنین شامل شش سکوی دسترسی، پنج آسانسور استفاده در زمان ساخت (CTU)، پنج آسانسور KONE MiniSpace، هشت آسانسور KONE MonoSpace700 و دو آسانسور KONE MonoSpace 500 است. همه آسانسورها دارای سیستم کنترل مقصد (DCS) خواهند بود.

آسانسورهای این مجموعه قابلیت تماس دارد و به مسافران این امکان را می‌دهد تا با تلفن‌های هوشمند خود با آسانسور تماس بگیرند. مجموعه ساختمان شامل سه برج 28، 36 و 48 طبقه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

چشم انداز، استراتژی و تعهدات شرکت KONE هند در سال جدید

انتظار می‌رود با انتخاب شرکت KONE برای ارائه آسانسور برای مجتمع برج سه گانه در لندن، این پروژه تا آغاز سال تحصیلی 2026 افتتاح شود. توسعه دهنده ی این پروژه شرکت  Urbanest UK Ltd و پیمانکار اصلی Midgard Ltd است.

مترجم: نعیمه گلی

منبع:

https://elevatorworld.com/news/daily-news/kone-to-provide-vt-to-triple-tower-complex-in-london/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر