چشم انداز، استراتژی و تعهدات شرکت KONE هند در سال جدید

در این مطلب می‌توانید با چشم انداز، استراتژی و تعهدات شرکت KONE هند در سال جدید از زبان مدیرعامل این شرکت آشنا شوید.

تعهدات شرکت KONE هند

ترجمه از کابین – در طول دهه‌ها، شرکت KONE به عنوان یک پیشرو جهانی در بخش آسانسور و پله برقی شناخته شده است. این شرکت از زمان آغاز به کار خود در هند در سال 1984 در شکل دادن به چشم انداز حمل و نقل عمودی این کشور نقش اساسی داشته است.
این شرکت همچنین در به کارگیری مشارکت‌های استراتژیک نیز نقش ویژه‌ای دارد. شرکت kone هند، مجموعه‌ای جامع از آسانسورها، پله برقی‌ها و درب‌های اتوماتیک ساختمان را ارائه می‌دهد.
این مجموعه در کنار راه حل‌های پیشرفته برای نوسازی و نگهداری ارائه می‌شوند. در ادامه این مطلب می‌توانید با چشم انداز، استراتژی و تعهدات شرکت KONE هند در سال جدید آشنا شوید.

در راس KONE هند، آمیت گوسین، یک رهبر رویایی با سابقه درخشان در زمینه‌ی آسانسور و پله برقی قرار دارد. تحت سرپرستی او، KONE Elevator India به عنوان یک نهاد اساسی فنلاندی در حوزه‌ی حمل و نقل عمودی ظاهر شد.

مصاحبه با آمیت گوسین مدیرعامل شرکت KONE

سفر موفقیت KONE هند از زمان تأسیس آن در سال 1984 آغاز شد. این شرکت در ابتدا از طریق سرمایه گذاری مشترک و اکنون به عنوان یک شرکت تابعه 100٪ از شرکت KONE است. در شرکت KONE هند با بیش از 5500 کارمند و شبکه‌ای قوی از حدود 50 دفتر فروش و خدمات در سراسر هند فعالیت داریم.

به همین ترتیب، شاهد رشد شگفت انگیزی در بازار بوده‌ایم. تعهد ما به نوآوری با مراکز R&D در کلاس جهانی ما که در پونا و چنای راه اندازی شده‌اند، مشهود است که هم بازارهای هند و هم بازارهای جهانی را مورد هدف قرار داده‌ایم.

ما مفتخریم که طیف وسیعی از محصولات آسانسور و پله برقی را برای پروژه‌های مسکونی، تجاری، اداری، خرده فروشی، مراقبت‌های بهداشتی و زیرساختی ارائه می‌دهیم. قابل توجه است که هند خانه بزرگ‌ترین و سریع‌ترین آسانسورهای جهان است. این دستاورد نیز گواهی بر توانایی تکنولوژیکی ماست.

ایمنی و کیفیت از مهمترین اصول شرکت KONE هستند. به همین علت تمام تجهیزات حمل و نقل عمودی تحت آزمایش‌های دقیق قرار می‌گیرند و از استانداردهای عالی پیروی می‌کنند.

هدف استراتژی توسعه و تعهدات شرکت KONE هند در سال جدید بسیار گسترده است. این اهداف شامل گسترش دامنه بازار، نفوذ بیشتر در شهرهای سطح 3 و 4 و کاوش در فرصت‌های جدید است. اطمینان از ارائه‌ی خدمات سریع به مشتریان در سراسر کشور نیز از دیگر اهداف این شرکت در سال جدید است.

همانطور که چشم انداز املاک و مستغلات هند در حال تکامل است، ما همچنان متعهد به ارائه راه حل‌های نوآورانه‌ای هستیم که نیازهای متنوع مشتریان ما را برآورده می‌کند.

دستاورد نصب بزرگترین آسانسور مسافری جهان در مرکز جهانی Jio بمبئی

نصب بزرگ‌ترین آسانسور مسافری جهان در مرکز جهانی Jio در بمبئی یک دستاورد قابل توجه برای KONE هند است. این آسانسور، برتری مهندسی ما را به نمایش می‌گذارد. ظرفیت آسانسور برای حمل حدود 200 نفر و ارائه نماهای پانوراما بر تعهد KONE به نوآوری، فناوری و مشتری مداری تأکید می‌کند.

ما به طراحی و ساخت این شگفتی مهندسی افتخار می کنیم. این مارول 16 تنی برای ایمنی توسط 18 قرقره و 9 طناب پشتیبانی می‌شود. کل شفت سازه بر روی ریل‌هایی که روی ستون‌های فولادی ثابت شده‌اند حرکت می‌کند. دستگاه بالابر KONE EcosDisk MX100 Heavy Duty است که آن را نه تنها فوق العاده قوی و بادوام می‌کند، بلکه در مصرف انرژی نیز بهینه می‌کند.

فناوری‌های پیشرفته مانند KONE E-Link – یک ابزار جامع مدیریت تسهیلات، عملکرد آسانسور را بهبود می‌بخشد، در حالی که دکوراسیون داخلی مجلل، از جمله سقف‌های کریستالی و طرح‌های موضوعی، تجربه کاربر را ارتقا می‌دهد. این دستاورد نه تنها تخصص فنی KONE را نشان می‌دهد، بلکه تعهد آن را به پیشبرد مرزهای سیستم‌های حمل‌ونقل عمودی نشان می‌دهد و معیاری برای برتری در صنعت تعیین می‌کند.

بیشتر بخوانید:

اهداف رشد و استراتژی بازاریابی KONE هند برای سال 2024 چیست؟

یکی دیگر از استراتژی‌ها و تعهدات شرکت KONE هند در سال جدید، اهداف رشد تهاجمی است. چشم انداز و استراتژی قوی که نوآوری، کیفیت، ایمنی، خدمات و مشتری مداری را در اولویت قرار می‌دهد به عنوان پایه‌ای برای این تعهد به توسعه عمل می‌کند.

امیدواریم بتوانیم در بازار متمایز شویم و با گنجاندن فناوری روز در محصولات خود، رضایت مشتری را افزایش دهیم. علاوه بر این، تنوع سبد خرید و توانایی KONE برای نفوذ به بخش‌های جدید بازار با ورود اخیر آن به بخش تولید پله برقی امکان پذیر شده است تا نیازهای شهرها و توسعه اقتصادی کشور را برآورده کند.

KONE هند در موقعیت ایده آلی قرار دارد تا از این توسعه بهره مند شود و موقعیت بازار خود را با استفاده از تخصص مهندسی تقویت کند.

از نظر استراتژی بازاریابی، KONE هند بر گسترش دامنه بازار خود و تقویت روابط با مشتری تمرکز دارد. این شامل دسترسی به مشتریان جدید، کاوش در مناطق بکر، و اطمینان از پشتیبانی برای تقویت وفاداری بیشتر است.

امکان اشتراک گذاری اطلاعات برخی از پروژه‌های آینده KONE

KONE هند متعهد به پیشروی در تحولات نوآورانه در صنعت حمل و نقل عمودی است. مطابق با این تعهد، KONE هند به طور فعال روی تعدادی از پروژه‌های برنامه ریزی شده کار می‌کند که فناوری و تخصص ما را در ارائه راه حل‌های حمل و نقل عمودی برجسته می‌کند.

ادغام فناوری‌های پیشرفته آسانسور KONE در توسعه زیرساخت‌ها درمراکزی مانند ایستگاه‌های مترو، فرودگاه‌ها و مجتمع‌های تجاری، یکی از اهداف آینده نگر و قابل توجه این شرکت است.

در پایان، پروژه‌های آتی KONE هند تعهد ما به نوآوری پیشرو در صنعت حمل‌ونقل عمودی را نشان می‌دهد. به منظور حفظ موقعیت خود به عنوان یک رهبر صنعت و ارائه ارزش برجسته به مشتریان و ذینفعان، KONE در نظر دارد بر نوآوری تمرکز کند، دامنه محصولات را گسترش دهد و به طور فعال در پروژه‌های زیرساختی و املاک و مستغلات مشارکت کند.

مترجم: نعیمه گلی

منبع:

https://www.adgully.com/how-kone-india-is-elevating-innovation-and-reliability-in-vertical-transportation-sector-143827.html

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر