ارائه 56 آسانسور توسط شرکت TKE برای برج های شهر جدید Alamein

طبق اعلام شرکت TK Elevator، ارائه 56 آسانسور توسط شرکت TKE برای برج های شهر جدید Alamein در پروژه Alamein Downtown Towers انجام شد.

ارائه ی 56 آسانسور توسط شرکت TKE

ترجمه از کابین – طبق اعلام شرکت TK Elevator، ارائه 56 آسانسور توسط شرکت TKE برای برج های شهر جدید Alamein انجام شد. مطابق با اعلام این شرکت به خبرگزاری ELEVATOR WORLD این شرکت قرار است 56 آسانسور متا200 را برای پروژه‌های مختلف ارائه دهد.

ارائه 56 آسانسور توسط شرکت TKE در 8 برج در پروژه Alamein Downtown Towers در شهر New Alamein در شمال غربی مصر ارائه دهد. آسانسورهای meta200 ساختمان‌های مسکونی و تجاری متوسط ​​را هدف قرار می‌دهند. هدف اصلی این آسانسورها، حرکت تا حداکثر سرعت 3 متر بر ثانیه با حداکثر بار 1600 کیلوگرم است.

ارتفاع برج ها از 27 تا 39 طبقه است که در بلوک LD-00 چهار برج با مساحت 42000 متر مربع و در بلوک LD-01 چهار برج با مساحت 34000 متر مربع قرار دارند. شورای ساختمان‌های بلند و زیستگاه شهری در دسامبر 2023 درباره تکمیل یکی از برج‌های مسکونی در بلوک LD-01 گزارش داد.

رئیس بخش تاسیسات شرکت آسانسور TKE مصر می گوید: «شهر جدید  Alamein با فناوری‌ها و تکنولوژی‌های جدید شهرنشینی، طراحی شده است و ارتباط نزدیکی با زندگی امروزی مردم جامعه دارد.»

وی همچنین گفت: «ما مفتخریم که شریک قابل اعتمادی جهت نصب و راه اندازی و ارائه خدمات آسانسور در وزارت مسکن مصر هستیم.»

مترجم: نعیمه گلی

بیشتر بخوانید:

رشد ۹۵ درصدی استانداردسازی آسانسورهای شهرداری‌های اصفهان

منبع: وب سایت ELEVATOR WORLD

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر