نصب آسانسور در موزه Revelstoke

شورای شهر Revelstoke به اتفاق آرا مبلغ 583,879 دلار به نصب آسانسور در موزه Revelstoke پس از جلسات و مشاوره‌های فراوان اختصاص داد.

نصب آسانسور در موزه Revelstoke

ترجمه از کابین – شورای شهر Revelstoke به اتفاق آرا مبلغ 583,879 دلار به بهبود حمل و نقل عمودی موزه Revelstoke اختصاص داد. این هزینه صرف نصب آسانسور در موزه Revelstoke خواهد شد.

پس از ارزیابی و بررسی موزه و جلسات و مشاوره‌های فراوان، هیئت مدیره قصد ادامه برنامه نصب آسانسور در موزه Revelstoke را دارد. در سال 2021، شورا توصیه کرد که یک نامه حمایتی برای تعیین بودجه مورد نیاز جهت نصب آسانسور به انجمن Revelstoke  ارائه شود. این در خواست در طول سال 2022 مطرح شد و بودجه این پروژه نیز به برنامه سرمایه گذاری سال 2022 تا 2026 اضافه شد.

هزینه‌های طراحی در برنامه سرمایه 2022 گنجانده شد که مبلغی 40000 دلار بود. هیئت مدیره موزه Revelstoke با موفقیت بودجه‌ای را برای پوشش کل هزینه‌های طراحی، تامین کرده است.

بودجه مورد نظر از چندین منبع مالی از جمله کمک‌های مالی از ناحیه کلمبیا، بودجه شهرداری توچال استانی، فضاهای فرهنگی فدرال تامین می‌شود. در مجموع مبلغ 625000 دلار از این منابع برای نصب آسانسور ارائه شد. همچنین مبلغ 92200 دلار هم توسط سازمان‌های اجتماعی و مردم نهاد جمع آوری شده است.

بیشتر بخوانید:

خرابی آسانسور ساختمان هرمانتاون، علت نگرانی ساکنان سالخورده

مترجم: نعیمه گلی

منبع:

https://www.revelstokereview.com/local-news/going-up-elevator-to-be-installed-at-revelstoke-museum-archives-7351176

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر