مدیرعامل شرکت آرمان فراز یکتا (آرمان لیفت): ۱۳۰ شرکت تولیدکننده داریم

مهندس شاهین‌پور، مدیرعامل شرکت آرمان فراز یکتا (آرمان لیفت) معتقد است به دلیل هزینه تولید پایین‌تر نسبت به سایر کشورها، شرکت‌های ایرانی می‌توانند در بازارهای جهانی حضور قوی‌تری داشته باشند.

گفتگوی کابین نیوز با مدیرعامل شرکت آرمان فراز یکتا

مهندس شاهین‌پور، مدیرعامل شرکت آرمان فراز یکتا (آرمان لیفت) در ابتدای گفت‌وگو با کابین‌نیوز ضمن ابراز خوشحالی از دستاوردهای شرکت‌های ایرانی در تولید قطعات آسانسور گفت: «به جایی رسیده‌ایم که ۹۰ درصد قطعات را خودمان تولید می‌کنیم و این واقعا مایه افتخار است. قبلا همه چیز وارد می‌شد، مثلا خود من کلیدهای آسانسور را چمدانی از ترکیه وارد می‌کردم ولی الان در همین نمایشگاه پیشرفت کمی و کیفی تولیدات ایرانی به خوبی مشهود است. اینکه ۱۳۰ شرکت تولیدکننده داریم واقعا جای خوشحالی دارد.»

مدیرعامل این شرکت می‌افزاید: «شرکت ما تولید موازی نداشته است و سعی کردیم چیزهایی تولید کنیم که جای خالیش در بازار محسوس باشد».

مهندس شاهین‌پور همچنین با اشاره به شعبه امارات شرکت متبوعش می‌گوید هدف از شعبه امارات این است که بتوانیم محصولات خوب ایرانی را به سایر کشورها بفروشیم که البته رقابت سختی با چینی‌ها از حیث قیمت و کیفیت داریم. وی اذعان می‌کند که می‌توانیم از طریق فروش محصولات ایرانی به دلار، درآمدهای هنگفت و آسانی به دست آوریم که اکثر شرکت‌های ایرانی از آن غافل هستند.

گفت‌وگوی ما با مهندس شاهین‌پور، مدیرعامل شرکت آرمان فراز یکتا (آرمان لیفت) را می‌توانید در ویدئوی زیر مشاهده کنید:

سایر گفت‌وگوهای ما با فعالان صنعت آسانسور و پله برقی را از اینجا ببینید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر