از خرابی آسانسور تا تخلیه مجتمع سالمندان بل فلاور

ساختمان Bell flower واقع در کالیفرنیا، خانه‌ای امن و راحت برای سالمندان است؛ اما خرابی آسانسور این ساختمان در هفته‌ی گذشته، مستأجران و ساکنین را مجبور به تخلیه‌ی ساختمان کرد.

از خرابی آسانسور تا تخلیه مجتمع سالمندان بل فلاور

ترجمه از کابین – ساختمان Bell flower واقع در کالیفرنیا در نزدیکی 2 بزرگراه اصلی است. این ساختمان 8 طبقه خانه‌ای امن و راحت برای سالمندان به شمار می‌رود؛ اما خرابی آسانسور این ساختمان در هفته‌ی گذشته، مستأجران و ساکنین را مجبور به تخلیه‌ی ساختمان کرد.

Sharon Gobbi از مستأجران قدیمی این ساختمان، می‌گوید “من و بسیاری دیگر از ساکنین بدون واکر نمی‌توانیم راه برویم و تردد از پله برقی برایمان بسیار دشوار است. همچنین افراد زیادی در این ساختمان زندگی می‌کنند که از ویلچر استفاده می‌کنند و به دلیل خرابی آسانسور قادر به جا به جایی و بیرون رفتن از ساختمان نیستند.”

او می‌گوید” یکی از آسانسورهای ساختمان، نزدیک به چند ماه است که خراب است و دیگری نیز در روز یکشنبه به طور کامل از سرویس خارج شد. ما شکایت‌ها و درخواست‌های بسیاری مبنی بر خرابی آسانسور داشتیم اما هیچ‌کس پاسخگو نبود.”

در بیانیه‌ای مکتوب، مدیریت ساختمان بل فلاور اعلام کرده است “قبل از این خرابی آسانسور دوم ما شکایت‌هایی در خصوص خرابی آسانسور در مرکز سالمندان طی چند ماه گذشته دریافت کرده‌ایم و در تلاش برای رسیدگی به این مسئله هستیم. همچنین مدیریت ارشد مرکز، تعمیرات موقت آسانسورها را آغاز کرده است.”

شهرداری و اداره آتش‌نشانی لس‌آنجلس پس از خرابی کامل هر دو آسانسور وارد عمل شدند و به تمامی مستأجران اتاق‌هایی در هتل داده شده است. اما وابستگان برخی از سالمندان نگران هستند، زیرا در هتل کسی به سالمندان رسیدگی نمی‌کند و آن‌ها برای انجام کارهای روزمره‌ی خود دچار مشکل می‌شوند.

مدیریت ساختمان اعلام کرد “ما تمام تلاش خود را برای راه‌اندازی مجدد آسانسورها انجام می‌دهیم تا در اسرع وقت بتوانیم ساکنین را به محل زندگی خود بازگردانیم.”

مترجم: نعیمه گلی

منیع: abc7.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر