آسانسورهای خارج از سرویس در Mitchell Houses

گزارشی از آسانسورهای خارج از سرویس در Mitchell Houses و اعتراض ساکنین این ساختمان به وضعیت فعلی آسانسورها

آسانسورهای خارج از سرویس در Mitchell Houses

ترجمه از کابین – به گزارش کابین نیوز به نقل از خبرگزاری نیوز 12، ساکنان مجتمع مسکونی Mitchell Houses در تاریخ 7 August (16 مرداد) گزارش دادند که مسائل مربوط به ارائه‌ی خدمات آسانسور در این ساختمان موجب بروز مشکلاتی برای ساکنان شده است.

ساکنان این ساختمان می‌گویند که آسانسورها مشکلاتی دارند و چندین ماه است که غیرقابل استفاده هستند. این وضعیت باعث شده است که ساکنان معلول ساختمان نتوانند به راحتی بین طبقات جا به جا شوند و مجبور هستند که در خانه‌هایشان بمانند.

خانم دونا جکسون، که در طبقه هفدهم زندگی می‌کند و به دلیل معلولیت مجبور به استفاده از واکر است. او می‌گوید” که در حال حاضر تنها یک آسانسور در مجتمع کار می‌کند اما ایمنی لازم را ندارد.” او همچنین گفت “این شرایط اصلا خوب نیست زیرا من باید مرتب به پزشک مراجعه کنم و نمی توانم از پله ها رفت و آمد کنم و این موضوع بسیار آزاردهنده است؛ مثلا هفته ی گذشته وقتی که از دکتر برگشتم حدود 4 ساعت در لابی ساختمان منتظر بودم تا یکی از ساکنان به کمکم بیاید و بتوانم به طبقه ی خودم برگردم.”

آسانسور دوم این ساختمان از اواسط ماه فوریه از کار افتاده است و تاریخ بازسازی آن برای 20 جولای مشخص شده است، اما همچنان خبری از تعمیر و بازسازی آن نیست. خبرگزاری 2News 1 با اداره مسکن شهر نیویورک تماس گرفته و علت این خرابی را جویا شده است. آنها گفتند که “این آسانسورها ترافیک زیادی دارند به همین دلیل قطعات آنها دچار فرسودگی شده است و ما برای تعمیر اساسی با شرکت فروشنده در حال مذاکره هستیم.”  آنها معتقدند که با یک تعمیر اساسی از خرابی های بعدی نیز می توان جلوگیری کرد و تمام تلاش خود را می کنند که هر چه سریع تر پروسه ی تعمیرات به اتمام برسد و ساکنان بتوانند با خیال راحت از آسانسورها استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

چشم اندازهای شرکت آسانسور هیوندای تا سال 2030

مترجم: نعیمه گلی

منبع: bronx.news12

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر