چشم اندازهای شرکت آسانسور هیوندای تا سال 2030

رونمایی شرکت Shanghai Hyundai Elevator از طرح جدید خود و چشم اندازهای شرکت آسانسور هیوندای تا سال 2030

چشم اندازهای شرکت آسانسور هیوندای تا سال 2030

ترجمه از کابین – Shanghai Hyundai Elevator، زیرمجموعه شرکت Hyundai Elevator کره جنوبی، هفته ی گذشته از طرحی رونمایی کرد که باعث می شود سهم این شرکت در بازار چین به 5.9 درصد برسد و همچنین در سال 2030 این شرکت را در بین پنج شرکت برتر تولید کننده آسانسور در جهان، قرار می دهد. این اعلامیه طی مراسمی به مناسبت سی امین سالگرد تاسیس این شرکت در شانگهای اعلام شد.

این نهاد در ابتدا به عنوان یک سرمایه گذاری مشترک بین کره جنوبی و چین در سال 1993 تأسیس شد و در سال 2014 به یک شرکت تابعه کاملاً تحت مالکیت تبدیل شد این شرکت در اولین سالهای تولید، قادر به تولید 2000 دستگاه آسانسور در سال بود که در سال 2020 با افتتاح کارخانه ی تولیدی هوشمند میزان تولید آنها به 25000 دستگاه در سال رسید.

چو جائه چئون، مدیرعامل هیوندای آسانسور گفت: “دیدگاه ما روشن است: تسلط بر بخش ممتاز از طریق تنوع محصول و بهینه سازی. علاوه بر این، ما به بازار رو به رشد نوسازی در آینده چشم دوخته ایم.”

اهداف تعیین شده برای سال 2030 در این شرکت شامل جمع آوری سفارشات به میزان 2.2 تریلیون وون (1.67 میلیارد دلار)، دستیابی به فروش بیش از 2 تریلیون وون و ایجاد جایگاهی مطلوب در صنعت آسانسور جهانی است.

این شرکت علاوه بر تامین بازار داخلی آسانسور و ارائه ی 800000 واحد آسانسور در چین، تمرکز آشکاری بر گسترش صادرات خود دارد و امروزه به 49 کشور در سراسر جهان آسانسورهای با کیفیت ارائه می‌دهد.

هیوندای آسانسور در راستای استراتژی توسعه جهانی خود در نظر دارد که نقشی محوری در سرمایه گذاری‌های ساخت و ساز آینده در مناطقی مانند شهر نئوم عربستان سعودی و پایتخت نوپا اندونزی ایفا کند.

بیشتر بخوانید:

نظرسنجی جهانی صنعت آسانسور چشم انداز بهبود یافته را منعکس می‌کند

مترجم: نعیمه گلی

منبع: kedglobal

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر