معرفی 10 تولید کننده برتر آسانسور چین در سال 2023

معرفی 10 تولید کننده برتر آسانسور چین در سال 2023 و بررسی محصولات و خدمات هر شرکت به صورت جداگانه+ ساختمانهای مجهز به این آسانسورها

تولید کننده برتر آسانسور چین

نعیمه گلی، کابین نیوز – قاره آسیا و اقیانوسیه منطقه‌ای است که بیشترین میزان تولید و مصرف آسانسور را دارد و چین همیشه از بزرگ‌ترین کشورهای تولیدکننده و مصرف‌کننده آسانسور در جهان بوده است. بسیاری از برندهای مشهور بین‌المللی آسانسور در این کشور شرکت‌هایی تأسیس کرده‌اند و همچنین بسیاری از تولیدکنندگان آسانسور برجسته در چین وجود دارند. در این مقاله به معرفی 10 تولید کننده برتر آسانسور در چین می‌پردازیم.

شرکت آسانسور Kone چین

KONE یک تولید کننده مشهور آسانسور در جهان و از جمله 10 تولید کننده برتر آسانسور در چین است. مأموریت اصلی KONE بهبود جریان زندگی شهری است. هدف اصلی شرکت KONE ایجاد سفری ایمن، راحت و قابل اعتماد برای مهمانان و ساکنین ساختمان‌ها است. تولیدات اصلی این شرکت شامل آسانسور، پله برقی و پیاده‌روهای متحرک است. در سال 2017، فروش خالص سالانه KONE با بیش از 55000 کارمند در پایان سال، مبلغ 8.9 میلیارد یورو بود.

شرکت آسانسور Hitachi چین

Hitachi Elevator در سال 1995 تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در گوانگژو قرار دارد. این شرکت به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده آسانسور و جزو 10 تولید کننده برتر آسانسور در چین، سال‌ها متعهد به ایجاد نوآوری‌های تکنولوژیکی برای انطباق با بازار چین و انجام مسئولیت اجتماعی شرکت بوده است و به تولید آسانسور، پله برقی، پیاده رو متحرک و سیستم هوشمند سازی ساختمان‌ها مشغول است. هیتاچی دارای بزرگ‌ترین مرکز تحقیق و توسعه آسانسور در آسیا است. این شرکت برای سال‌های متوالی در بین سه شرکت برتر صنعت و در بین 500 شرکت برتر سرمایه‌گذاری خارجی در چین قرار گرفته است.

معرفی 10 برند برتر آسانسورهای مرتفع سال 2023

شرکت آسانسور TK چین

شرکت TK Elevator نیز که در لیست 10 تولید کننده برتر آسانسور در چین قرار دارد، به عنوان یک تولید کننده پیشرو آسانسور در جهان، توسط یک تجارت تولیدی قوی پشتیبانی می‌شود تا اطمینان حاصل شود که محصولاتی با کیفیت را به موقع ارائه می‌دهد. سه کارخانه تولیدی در چین در شهرهای شانگهای و ژونگشان واقع شده‌اند و به تولید آسانسور، پله برقی و پیاده روی متحرک برای مشتریان در چین و سایر نقاط جهان مشغول هستند. در کارگاه‌های مدرن این شرکت به طور کامل از فناوری پیشرفته آلمانی و فناوری ساخت قوی استفاده می‌شود.

شرکت آسانسور Hosting چین

هاستینگ آسانسور برترین برند تولید کننده آسانسور در چین است. این شرکت در سال 1993 تأسیس شد و یکی از ده برند برتر آسانسور در چین به شمار می‌رود. این شرکت دارای یک کارخانه تولیدی عظیم است که قادر به تولید آسانسورهای خانگی، پله برقی و پیاده رو متحرک است. محصولات این شرکت مطابق با استانداردهای سختگیرانه بسیاری از کشورهای جهان است و با دنبال کردن تقاضای بازار محصولات با کیفیت و خدمات رضایت بخشی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

شرکت جنرال آسانسور

General Elevator در سال 2003 تأسیس شد. جنرال آسانسور با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، تجهیزات تولید پیشرو مانند تجهیزات ماشین‌کاری CNC، ربات‌های جوش اتوماتیک، ماشین‌های خم CNC، خطوط تولید دیوار اتوماتیک و پانل درب خودرو را تولید کرد. محصولات GENERAL در سرتاسر جهان فروش خوبی دارد و با مشتریان در بیش از 40 کشور و منطقه همکاری خوبی برقرار کرده‌اند. GENERAL آسانسورهای مسافربری، آسانسورهای باری، پله برقی، پیاده روی متحرک و آسانسورهای بدون موتورخانه را ارائه می‌دهد. GENERAL همچنین به تولید انواع محصولات سفارشی نیز مشغول است.

شرکت آسانسور CANNY

CANNY Elevator که در سال 1997 تأسیس شد، یک شرکت آسانسور حرفه‌ای و یک تولید کننده برتر آسانسور در چین است که تحقیق و توسعه، تولید و فروش و خدمات مربوط به آسانسور را ارائه می‌دهد. محصولات این شرکت دارای گواهینامه CE، گواهینامه EAC روسیه، گواهینامه TUV آلمان است. محصولات توسعه یافته توسط CANNY Elevator بازار پله برقی چین را پوشش می‌دهد که بیش از 99 درصد از کل ظرفیت بازار را تشکیل می‌دهد و از این تولیدات در ساختمان‌های مسکونی، ساختمان‌های تجاری، هتل‌ها، مراکز خرید و حمل و نقل ریلی و مکان‌های دیگر استفاده می‌شود.

شرکت آسانسور SAIL Intelligent

SAIL Intelligent Elevator یک شرکت تعاونی خارجی چینی است که به تولید آسانسورهای مسافربری، آسانسورهای بیمارستانی، پله برقی و پیاده رو متحرک و ارائه‌‌ی خدمات نگهداری مشغول است. این شرکت در منطقه توسعه اقتصادی بادو، منطقه Wujiang واقع شده است.

شرکت آسانسور میتسوبیشی الکتریک

آسانسورها و پله برقی‌های برند میتسوبیشی الکتریک تقریباً در هر گوشه دنیا به نمادی از کیفیت و ایمنی تبدیل شده‌اند. هدف اصلی این شرکت برآورده کردن نیازهای منحصربه‌فرد بازار است. بنابراین، برای تحقق این هدف با بسیاری از شرکت‌های محلی قراردادهای مشارکتی امضا شده است تا اطمینان حاصل شود که به روزترین فناوری‌های دنیا به مشتریان ارائه می‌شود. از محصولات با کیفیت این شرکت می‌توان به انواع آسانسور، پله برقی و پیاده رو متحرک اشاره کرد.

شرکت آسانسور Fuji Elevator

به عنوان یک شرکت آسانسور حرفه‌ای تولید کننده برتر آسانسور در چین، این برند دارای مجموعه کاملی از تجهیزات پیشرفته ساخت و پردازش و تجهیزات تست کامل است و به طور کلی فناوری کنترل آسانسور پیشرفته‌تری را برای اطمینان از کیفیت محصول و استانداردهای صنعت معرفی می‌کند. آسانسور فوجی دارای طیف گسترده‌ای از محصولات است که شامل آسانسور مسافربری، آسانسور بیمارستانی، آسانسور باربری، آسانسور هیدرولیک، آسانسور بدون موتورخانه، آسانسور خانگی، پله برقی و پیاده روی متحرک می‌شود. خدمات با کیفیت، عملکرد عالی محصول را تضمین می‌کند. به منظور پاسخگویی به نیازهای مناطق مختلف، کاربران مختلف و سطوح مختلف، این شرکت یک سیستم کار کارآمد یک مرحله‌ای از طراحی، ساخت، نصب، راه‌اندازی و نگهداری آسانسور ایجاد کرده است.

شرکت آسانسور Suzhou Towards

Towards Elevator یک تولید کننده آسانسور عالی در چین است. Towards Elevator با تکیه بر فناوری ایتالیایی و پلتفرم‌های مدیریت، ساخت و خدمات پیشرفته بین‌المللی، کل زنجیره تولید را از تحقیق و توسعه، ساخت، فروش، نصب، نگهداری و نوسازی محصولات آسانسور و پله برقی ایجاد کرده است. محصولات و تولیدات این شرکت شامل انواع آسانسور و پله برقی است و تمامی تولیدات فناوری محور، ایمن و با کیفیت هستند.

با مطالعه و بررسی شرکت های برتر در زمینه طراحی، تولید و نصب آسانسور و پله برقی می توانید به راحتی با توجه به نیاز های ساختمان خود و بودجه‌ی مورد نظرتان، شرکت مناسب خود را انتخاب کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر