معرفی 10 برند برتر آسانسورهای مرتفع سال 2023

در این مقاله به معرفی 10 برند برتر آسانسورهای مرتفع با سابقه نصب آسانسور در بهترین و لوکس ترین ساختمان های جهان می‌پردازیم.

10 برند برتر آسانسورهای مرتفع

نعیمه گلی، کابین نیوز – آسانسور یکی از موارد بسیار ضروری در ساختمان‌های مرتفع است. از این رو مالکان و سازندگان باید در انتخاب برند آسانسور خود دقت کنند. در این مقاله 10 برند برتر آسانسورهای مرتفع که سابقه نصب آسانسور در ساختمان‌های مرتفع و مشهور جهان را دارند معرفی می‌کنیم.

برند آسانسور شرکت آسانسور اوتیس

برج خلیفه که یکی از آسمان خراش های مشهور جهان است دارای 57 آسانسور می باشد که توسط شرکت معروف Otis طراحی و نصب شده است. جالب است بدانید 24 مورد از این آسانسورها به صورت MRL یا بدون موتورخانه و 2 مورد آنها به صورت دو طبقه با ظرفیت حمل 21 نفر نصب شده اند که دارای طراحی داخلی و فناوری پیشرفته هستند. مهمترین نکته در رابطه با آسانسور های برج خلیفه سرعت حرکت آنها بین 162 طبقه ی این برج است که با سرعت باور نکردنی 10 متر بر ثانیه قادر به جا به جایی می باشد.

سیستم سیم کشی برق آسانسور به صورت خاص در مراحل اولیه ساخت برنامه ریزی شده است و اکثر قطعات آسانسور به صورت سفارشی بوده تا بتواند نیاز های ساختمان ها پاسخگو باشد.

محصولات و خدمات :

  • آسانسورهای کم ارتفاع
  • آسانسورهای مرتفع
  • پله برقی
  • پیاده رو متحرک
  • نوسازی آسانسور

شرکت Otis Elevator یک شرکت پیشرو در زمینه طراحی سیستم های آسانسور و پله برقی می باشد. این شرکت در سال 1853 در یونکرز، نیویورک، ایالات متحده آمریکا تاسیس شد و اولین شرکتی بود که توانست سیستم ایمنی آسانسور را اختراع کند. در این سیستم ایمنی از مکانیزمی برای متوقف کردن کابین آسانسور، در صورت خرابی تراول کابل استفاده می شود. همچنین پس از توسعه ی این سیستم ایمنی ، قابلیت نصب آن در ساختمان های بلند و آسمان خراش ها نیز فراهم شد.

ساختمان هایی از جمله برج ایفل، ساختمان امپایر استیت، مرکز تجارت جهانی سابق، برج های دوقلوی پتروناس، برج خلیفه، برج CN، هتل Coronado و ساختمان دیمون لستر مراکز و ساختمانی هایی هستند که آسانسور های آنها توسط شرکت OTIS طراحی ، نصب و راه اندازی شده است.

این شرکت روزانه به جا به جایی حدود 2 میلیارد نفر در ساختمان ها کمک می کند؛ همچنین دارای بزرگترین سبد محصولات هستند و با ارائه ی خدمات به مشتریان خود توانسته اند حدود 2 میلیون مشتری راضی و وفادار در سراسر جهان داشته باشند. شما در بسیاری از ساختمان‌های معروف و شلوغ‌ترین مراکز حمل‌ونقل شاهد آسانسورهای شرکت Otis خواهید بود. این شرکت با حدود 40000 کارمند دارای بزرگترین و بیشترین منابع نیروی انسانی در جهان است.

شرکت آسانسور اوتیس

برند آسانسور شرکت میتسوبیشی الکتریک

برج شانگهای به دومین ساختمان مرتفع جهان مشهور است. اکنون سه رکورد جدید گینس به رزومه آن اضافه شده است. این برج دارای سریع ترین آسانسور جهان، بلندترین آسانسور در ساختمان و سریع ترین آسانسور دو طبقه است که سبب شد 3 رکورد جدید در گینس به نام این برج ثبت گردد.

سریع ترین آسانسورهای مرتفع در مرکز شانگهای می توانند با سرعت 20.5 متر در ثانیه یا 45.8 مایل در ساعت حرکت کنند این در حالی است که اکثر آسانسور ها نهایتا تا سرعت 40 مایل در ساعت توانایی حرکت دارند که این امر بدون حضور و استفاده از تجربیات تکنسین های فنی شرکت میتسوبیشی غیر ممکن و دست نیافتی بود.

شرکت آسانسور میتسوبیشی

برند آسانسور شرکت kone

برج Abraj Al-Bait واقع در مکه که شامل برج ساعت و 6 برج دیگر است. هتل واقع در برج ساعت در حال حاضر رتبه سوم را در لیست مرتفع ترین ساختمان ها به خود اختصاص داده است و همچنین از فضای داخلی بزرگی ( 1.6 میلیون متر مربع ) نیز برخوردار است. علت نام گذاری این ساختمان به نام برج ساعت به دلیل وجود یک ساعت در بالای این برج است و یکی دیگر از شگفتی های آن وجود یک گنبد شیشه ای زیبا در بالای این ساعت غول پیکر است که یک مرکز تحقیقات قمری و کیهان شناسی و تعداد زیادی از بزرگترین تلسکوپ های جهان را در خود جای داده است.

شرکت Kone که مسئول طراحی و نصب آسانسورهای این ساختمان ها است پیشنهادات خود را برای ساختمان به صورت زیر ارائه داده است.

محصولات و خدمات :

  • آسانسور و پله برقی
  • پیاده روهای متحرک
  • تولید درب های اتومات
  • تعمیر ، نگهداری و نوسازی آسانسور

KONE یک شرکت آسانسور مشهور در جهان است که در سال 1910 تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در اسپو نزدیک هلسینکی فنلاند است. این شرکت مهندسی و خدمات بین المللی دارای 33800 کارمند و 800 شرکت تابعه در 60 کشور جهان است. در زبان فنلاندی، Kone به معنای “ماشین” یا “تجهیزات” است. علاوه بر بخش پله برقی و آسانسور، این شرکت همچنین به ساخت و ارائه ی خدمات در زمینه پیاده روی متحرک، درب های اتوماتیک و… می پردازد.

شرکت KONE  خدمات نصب، راه اندازی و تعمیر و نگهداری آسانسور را به مشتریان خود ارائه می دهد. آنها همچنین به دنبال ایجاد و ارائه ی راه حل های هوشمند برای ساختمان های مرتفع هستند و تا پایان سال 2020، خدمات تعمیر و نگهداری را برای حدود 1.4 میلیون آسانسور ارائه دادند.

تقاضا برای آسانسور روز به روز در حال افزایش است و شرکت KONE یک ماموریت ویژه دارد. آنها می خواهند جریان زندگی شهری را بهبود بخشند و به مشتریان خود کمک کنند تا از شهرها، فضاهای عمومی و ساختمان ها بیشترین استفاده را ببرند و وظیفه اصلی آنها ارائه آخرین فناوری ها برای بهبود زندگی شهرنشینی است.

گروه آسانسوری ThyssenKrupp

محصولات و خدمات :

  • آسانسور
  • پله برقی
  • پیاده رو متحرک
  • نوسازی آسانسور

ThyssenKrupp AG بزرگترین شرکت ذوب و آهنگری فولاد این کشور است. دفتر مرکزی ThyssenKrupp در دویسبورگ قرار دارد. این شرکت در سال 1999 با ادغام دو شرکت فلز آلمان با نام های Thyssen AG و Krupp تشکیل شد. امروزه ThyssenKrupp بزرگترین تامین کننده فولاد در جهان است. این شرکت همچنین در ساخت، نصب و نگهداری پله برقی، آسانسور و پیاده روی متحرک مشغول است و یکی از شرکت های پیشرو در این زمینه به شمار می رود. این شرکت نزدیک به 100000 کارمند در سراسر جهان دارد و دارای انواع مختلفی از حوزه های تجاری مانند فناوری قطعات، فناوری آسانسور، راه حل های صنعتی و خدمات مواد و صنعت فولاد هستند. آنها مزایا و خدمات متعددی را به مشتریان خود ارائه می دهند و دارای چندین دفتر در 60 کشور در سراسر جهان هستند.

گروه آسانسوری ThyssenKrupp

گروه آسانسوری Schindler

محصولات و خدمات :

  • آسانسور
  • پله برقی و پیاده رو متحرک
  • تعمیر و نگهداری

گروه شیندلر یک رهبر جهانی در تولید پله برقی، پیاده روی متحرک و آسانسور در سراسر جهان است. این شرکت در سال 1874 در سوئیس تأسیس شد و اکنون با بیش از 58000 کارمند در بیش از 140 کشور فعالیت دارد.

این شرکت دارای امکانات تولید در ایالات متحده و سوئیس و همچنین اسپانیا، اسلواکی و چین است. شیندلر به عنوان اولین شرکت آسانسور راه حل هایی را برای کمک به حفظ بهداشت و ایمنی آسانسورها و پله برقی ها ارائه داد و همواره به دنبال طراحی آسانسور هایی است که راهکارهای هوشمند را در بازار ارائه می کنند. این شرکت با توجه به نیاز های شما راه حل هایی را برای ساختمان ها، دفاتر، هتل ها، مراکز مراقبت های بهداشتی، مراکز حمل و نقل، موسسات، ورزشگاه ها و نمایشگاه ها ارائه می دهند. آنها همچنین قادر به ارائه ی پله برقی و آسانسور در ابعاد و اندازه های مختلف هستند.

گروه آسانسوری Schindler

شرکت آسانسور Fujitec

محصولات و خدمات :

  • آسانسور
  • پله برقی
  • نوسازی آسانسور

فوجیتک که در فوریه 1948 تأسیس شد، برترین شرکت آسانسور در ژاپن است که در زمینه توسعه، ساخت، نصب و تعمیر و نگهداری آسانسور، پله برقی و پیاده روی متحرک فعالیت دارد. فوجیتک دارای 11 مرکز تولیدی پیشرفته و دفاتر فروش و خدمات متعدد، برج های آزمایشی پیشرو در صنعت و شبکه جهانی مهندسین است. این شرکت دارای دو کارخانه در ژاپن و کارخانه هایی در اینچئون (کره جنوبی)، چنای (هند)، شهر میسون (اوهایو)، تایوان و چین می باشد.

افزایش تقاضا برای محصولات فوجیتک ارتباط مستقیمی با سابقه آن به عنوان یک “تولید کننده حرفه ای” دارد. این شرکت  آسانسور، پله برقی و پیاده روی متحرک را با پیشرفته ترین تکنولوژی، کیفیت و قابلیت اطمینان تولید کنند. این شرکت با استفاده از تیمی با تجربه بهترین و قابل اعتماد ترین محصولات و خدمات پشتیبانی را ارائه می دهد. آنها تمامی مراحل را  از برنامه ریزی پروژه گرفته تا نصب، نگهداری و نوسازی آسانسور را انجام می دهند و با استفاده از یک تیم فنی مجرب به صورت 24 ساعته آماده ی ارائه ی خدمات به مشتریان خود هستند.

شرکت آسانسور Fujitec

شرکت آسانسور Hitachi

محصولات و خدمات :

  • آسانسور
  • پله برقی و پیاده رو متحرک
  • تعمیر و نگهداری
  • نوسازی آسانسور

Hitachi Ltd. یک شرکت آسانسور است که دفتر مرکزی آن در Chiyoda-ku، توکیو، ژاپن است. هیتاچی انواع مختلفی از خدمات از جمله محصولات الکترونیکی مصرفی و محصولاتی را برای کارخانه های دیگر مانند مدارهای مجتمع و سایر نیمه هادی ها ارائه می دهد. در میان این خدمات، نصب آسانسور ، پله برقی و پیاده رو متحرک نیز یکی از زمینه های فعالیت آنهاست. آنها همچنین در حال آماده شدن برای ارائه پشتیبانی و خدمات حمل و نقل عمودی برای اکثر ساختمان های بلند هستند. شرکت هیتاچی به بسیاری از کشورها مانند هند، خاورمیانه و کشورهای آسیایی خدمات امنیتی ارائه می دهد.

این شرکت با توجه به نیاز شما آسانسور مورد نظرتان را طراحی و نصب می کنند و همچنین قادر به نصب آسانسورهایی با ظرفیت و سرعت بالا برای ساختمان های مرتفع هستند. هدف اصلی آنها نصب تکنولوژی پیشرفته ، ارائه ی بهترین راه حل ها و خدمات می باشد.

شرکت آسانسور Hitachi

شرکت آسانسور  Kleemann

محصولات و خدمات :

  • آسانسور
  • پله برقی و پیاده رو متحرک
  • نوسازی آسانسور

Kleemann یک شرکت آسانسور است که در سال 1983 تاسیس شد و به ارائه ی خدمات در زمینه آسانسور و خدمات پیاده روی متحرک می پردازد. دفتر مرکزی آنها در لیکیس، یونان واقع شده است و آنها می توانند انواع مختلف آسانسور مسافری و آسانسور باری را تهیه کنند. بالابر های طراحی شده توسط آنها می تواند تا 30 تن باز یا حتی بیشتر را حمل کند. از محصولات و خدمات این شرکت می توان به آسانسور های مقرون به صرفه ، روشهای ایده آل برای ایجاد فضاهای پارک جدید با استفاده از سیستم های پارکینگ و بالابر خودرو، سیستم بالابر با تکنولوژی پلکان انعطاف پذیر، بالابر ویلچر و سیستم بالابر صندلی اشاره کرد.

KLEEMANN یکی از معدود شرکت‌هایی در اروپا است که سیستم‌های آسانسور را به صورت مجموعه ی کاملی از راه‌حل‌های آسانسور هیدرولیک یا کششی ارائه می‌دهد. علاوه بر آن امکان انتخاب درب آسانسور، کابین، سیستم های الکترونیکی و … را با توجه به نیاز هر پروژه نیز فراهم می کند.

آنها همچنین به ارائه ی راه‌حل‌های نوسازی آسانسور مطابق با الزامات ایمنی جدید آسانسور ها می پردازند. این شرکت هر پروژه ها در زمان مشخص و در سریع ترین مدت زمان ممکن تحویل می دهد و دارای خدمات انعطاف پذیری هستند که مشتریان به راحتی می توانند از آنها استفاده کنند. آنها همچنین در بسیاری از کشورها از جمله صربستان، یونان و چین خدمات ارائه می دهند و دارای 2 خط مونتاژ در روسیه و ترکیه دارند.

شرکت آسانسور  Kleemann

شرکت آسانسورMitsubishi

محصولات و خدمات :

  • آسانسور
  • پله برقی
  • نوسازی آسانسور
  • تعمیر و نگهداری

میتسوبیشی الکتریک که در سال 1921 تأسیس شد، یک شرکت آسانسور پیشرو در جهان است که به توسعه و تولید محصولات الکترونیکی و تجهیزات ساختمانی، از جمله آسانسور، پله برقی و پیاده روی متحرک اختصاص دارد. یکی از شرکت های اصلی گروه میتسوبیشی که یک شرکت چند ملیتی ژاپنی با استقلال در صنایع مختلف است و دفتر مرکزی این شرکت به حساب می آید در توکیو ، ژاپن قرار دارد. این شرکت از طریق شبکه توسعه یافته دفاتر منطقه ای، شعب و شرکت های تابعه در اروپا، آسیا، آمریکای شمالی و جنوبی، آفریقای مرکزی و جنوبی و خاورمیانه دارای دفاتر نمایندگی در سراسر جهان است. شکی نیست که میتسوبیشی یک شرکت آسانسور عالی است که در جهان رتبه ی چهارم و در ژاپن رتبه ی اول تجارت آسانسور را دارد. در سال 2019، این شرکت سریع ترین آسانسور سراشیبی جهان را در مرکز شهر شانگهای نصب کرده است.

 

شرکت آسانسور Hyundai

محصولات و خدمات :

  • آسانسور
  • پله برقی
  • نوسازی آسانسور
  • تعمیر و نگهداری

Hyundai Elevator به عنوان یک شرکت آسانسور پیشرو در کره در سال 1947 به عنوان یک شرکت ساختمانی تأسیس شد. با کمک دولت، هیوندای به سرعت به فعالیت در صنایع مختلف دست یافت و در نهایت به دومین شرکت بزرگ کره جنوبی تبدیل شد.

Hyundai Elevator یک شرکت آسانسور پیشرو در کره است که محصولات مناسب برای طراحی معماری و استفاده از آسانسور را توسعه می دهد و روشهای خاص و سفارشی ارائه می دهد. این شرکت هنگام طراحی محصولات به ایمنی ، کیفیت سواری و کارایی فضا توجه می کند تا بهترین محصولات را ارائه دهد و ارزش ساختمان ها را با طراحی های نفیس و عملکردهای راحت افزایش دهد. همیشه بهتر است یک شرکت معروف و با تجربه در این زمینه را انتخاب کنید زیرا شرکت های معروف خدمات قوی، طراحی های منحصر به فرد، محصولات مقرون به صرفه و فناوری پیشرفته ارائه می دهند.

شرکت آسانسور Stannah

محصولات و خدمات :

  • راه حل های آپارتمان ها
  • راه حل های منازل مسکونی
  • تعمیر و نگهداری

Stannah که دفتر مرکزی آن در Andover، انگلستان قرار دارد، تولید کننده بالابر پله ای در 60 کشور جهان است. آنها یک شرکت آسانسور باسابقه هستند که بیش از 150 سال در این صنعت مشغول هستند و از شهرت بالایی در جهان برخوردار هستند. این شرکت برای توسعه محصولات خود مهارت های خاصی دارند که باعث افزایش شهرت می شود. این شرکت بیش از 750000 بالابر پله ای تولید کرده است و بزرگترین تولید کننده در جهان است. این شرکت در زمینه ی  سکوهای بالابر، آسانسورهای خصوصی و آسانسورهای داخلی نیز فعالیت دارد.

Stannah به عنوان یک شرکت آسانسور عالی، خدمات قوی به مشتریان ارائه می دهد و با توجه به نیاز ساختمان شما بهترین گزینه های موجود را به شما پیشنهاد می دهند.

برج ناقوس

  • 89 آسانسور KONE MiniSpace
  • 5 آسانسور اختصاصی KONE MonoSpace
  • 16 پله برقی فوق سنگین KONE با راندمان بالا

برج پدیوم

  • 75 آسانسور KONE MiniSpace
  • 4 آسانسور اختصاصی KONE MonoSpace
  • 111 پله برقی فوق سنگین ساخت Kone با راندمان بالا

برج های مجاور

  • 10 آسانسور  KONE MiniSpace
  • 6 پله برقی فوق سنگین KONE با راندمان بالا

شرکت آسانسور kone

مرکز مالی بین المللی Ping

مرکز مالی Shenzhen Ping An که شامل فضای اداری و خرده فروشی است. این ساختمان با  599 متر ارتفاع در حال حاضر به عنوان دومین ساختمان بلند چین و چهارمین ساختمان بلند جهان شناخته می شود.

گروه شیندلر از آسانسور های سری 7000 خود با فناوری مدیریت حمل و نقل در این ساختمان استفاده کرده است که به دلیل بهینه سازی های انجام شده، حمل و نقل کارآمدتری را فراهم می کنند. از مزایای بهینه سازی های آسانسور های شیندلر می توان به سیستم مدیریت ترافیک اشاره کرد که با فراهم کردن سریعترین و آسان ترین راه برای رساندن فرد به مقصد، به جا به جایی راحت تر افراد در ساختمان کمک می کند.

شرکت آسانسور شیندلر

برج جهانی Lotte

برج جهانی Lotte با ارتفاع 555 متر، اولین ساختمان در کره است که بیش از 100 طبقه دارد. آسانسورهای مرتفع این ساختمان توسط شرکت Otis طراحی و عرضه شده است. Otis با همکاری شرکت LG Electronics استفاده از آسانسور را به یک تجربه شگفت انگیز تبدیل کرده است. در دیوار ها و سقف هر کابین صفحه نمایش های OLED تعبیه شده است که وقتی دربها بسته می شود، مسافران شاهد یک تور مجازی از تاریخ و مکان های دیدنی شهر، از جمله کاخ Gyeongbokgung قرن چهاردهم، ساختمان مجلس ملی، استادیوم بیسبال Jamsil  هستند . هر آسانسور دو طبقه می تواند 54 مسافر را در یک زمان حمل کند که توسط رکوردهای جهانی گینس به عنوان بزرگترین آسانسور جهان تأیید شده است.

مرکز تجارت جهانی

ThyssenKrupp سریعترین آسانسورها را در آمریکای شمالی و جنوبی در مرکز One World Tade در نیویورک نصب کرده است.  این گروه فناوری همچنین فولاد ضد زنگ را برای مناره برج تامین می کند. پنج آسانسور مرتفعی که در این ساختمان نصب شده اند می تواند با سرعت نزدیک به 23 مایل در ساعت حرکت کند و در 60 ثانیه به طبقه 102 صعود کند. شرکت ThyssenKrupp که از شرکتهای تابعه آنریکا است در موارد دیگر این ساختمان همکاری داشته است. به عنوان مثال مصالح لازم برای این ساختمان توسط Ken-Mac Metals، یکی از شرکت‌های تابعه آمریکایی ThyssenKrupp، تامین شد.

یکی دیگر از شرکت های تابعه ایالات متحده، thyssenkrupp Engineered Plastics، جعبه های پلاستیکی ویژه ای را برای محافظت از ریشه های 500 درخت در ساختمان عرضه کرد. برنامه ریزی برای اجزای کلیدی آسانسور توسط مجموعه ای از کارشناسان از هشت کشور جهان انجام شد.

شرکت آسانسور ThyssenKrupp

مرکز مالی CTF در Guangzhou

مرکز مالی CTF دارای 95 آسانسور مرتفع است که توسط شرکت Hitachi ساخته شده است و دو تا از سریع ترین آسانسورهای جهان را شامل می شود. در سال 2014، Hitachi اعلام کرد که این دو آسانسور قادر به سرعت 1200 متر در دقیقه (3900 فوت در دقیقه) خواهند بود و مسافران را در عرض 43 ثانیه از طبقه 1 به طبقه 95 می برد.

در ژوئن 2017، آسانسور پس از بازسازی مجدد مورد آزمایش قرار گرفت و توانست با موفقیت به سرعت 21 متر بر ثانیه دست یافت. در آسانسورهای سریع غلتک هایی برای سواری نرم تعبیه شده است. علاوه بر این، ترمزهای اضطراری می توانند تا دمای 300 درجه سانتیگراد (572 درجه فارنهایت) را تحمل کنند.

در مرکز مالی  CTF علاوه بر 2 آسانسور با سرعت بالا ، 28 آسانسور دو طبقه (سرعت 150-450 متر در دقیقه)، 13 آسانسور پرسرعت (210-600 متر در دقیقه) و 52 آسانسور متوسط ​​و کم سرعت نصب شده است.

شرکت آسانسور Hitachi

بیشتر بخوانید:

آیا خرابی آسانسور به معنای ناامن بودن آن است؟ رابطه خرابی آسانسور و ایمنی آن

مرکز مالی CTF در Tianjin

مرکز مالی CTF واقع در Tianjin یک آسمان خراش جدید در ارتفاع 530 متری واقع در مرکز شهر تیانجین چین است. این مجموعه 100 طبقه که مطابق با استانداردهای LEED طراحی شده است، دارای 103 آسانسور و پله برقی Otis، از جمله 20 آسانسور Elevonic با سرعت 10 متر در ثانیه و 27 آسانسور Gen2Comfort ( بدون موتورخانه ) است.

ساختمان china Zun

آسانسورهای مرتفع China Zun همگی توسط KONE و مطابق با آخرین فناوری های موجود طراحی شده است

  • پیشنهادات شرکت Kone
  • 79 آسانسور با ظرفیت و سرعت بالا
  • 21 آسانسور دو طبقه
  • 39 پله برقی
  • آسانسورهای KONE JumpLift
  • استفاده از فناوری KONE UltraRope
  • سیستم کنترل مقصد KONE Destination

ساختمان Taipei 101

آسانسورهای مرتفع در این ساختمان توسط شرکت Toshiba نصب و تولید شد که 61 آسانسور نصب و از موتورهای KONE EcoDisc استفاده است . توشیبا یک آسانسور فوق سریع با سرعت 1010 متر در دقیقه که معادل 60.6 کیلومتر در ساعت است راه اندازی کرده است. این شرکت پیشرفت های قابل توجهی در فناوری ایجاد کرده است و با موفقیت آسانسورهایی را توسعه داده است که می توانند با سرعت بالا در برابر جاذبه مقاومت کنند بدون اینکه ایمنی و راحتی سفر از بین برود.

منبع : Hosting elevator

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر