پله برقی موزه تاریخ طبیعی بریتانیا

پله برقی موزه تاریخ طبیعی بریتانیا، تالار موزه تاریخ طبیعی بریتانیا، آثار موجود در این موزه + تصاویر موزه و پله برقی

پله برقی موزه تاریخ طبیعی بریتانیا

بهار آزادی، کابین نیوز – ساختمان فعلی موزه تاریخ طبیعی بریتانیا در سال 1933 به طور کامل بازسازی و مرمت شده است. این موزه دارای دو درب ورودی با ارتفاع‌های مختلف است. دسترسی به فضای داخلی موزه و اشیای موجود در آن از طریق این دو درب امکان پذیر است.  کف‌ موزه دارای ظاهری زیبا با الگوی ستاره‌ باران مرمری است. پله برقی موزه تاریخ طبیعی بریتانیا به ارتفاع 12 متر در راهروی مرکزی موزه قرار دارد. دیواره‌های پله برقی با سنگ‌‌های سیاه پوشیده شده‌اند.

پله برقی موزه تاریخ طبیعی بریتانیا

این پله برقی با حرکت به سمت بالا این امکان را برای بازدید کنندگان فراهم می‌کند تا به راحتی از موزه دیدن کنند. در این موزه مجسمه حیوانات مختلف وجود دارد که شما می‌توانید با سوار شدن در پله برقی و رفتن به طبقه بالا همه آن‌ها را مشاهده کنید. پله برقی شما را از میان یک کره فلزی غول پیکر به گالری‌های بالای منطقه قرمز می‌برد. مواردی که در موزه نظر همه بازدید کنندگان را جلب می‌کند شامل موارد زیر است.

  • نمونه ها و نمایشگاه های ستاره
  • سنگ مرمری که شبیه شهری ویران شده است
  • سنگ یادبود حیوانات دریایی منقرض شده
  • یک ناخن پای شیطان و صاعقه زئوس
  • مواد لازم برای تهیه باروت
  • فسیلی که بر طراحی موزه تأثیر گذاشت
  • جمجمه فسیلی فسیلی بومرنگی شکل که حدود 295 میلیون سال پیش می زیسته است
  • یک ژئود آمیتیست بنفش تیره
  • یک اثر هنری شیشه ای از نقشه زمین شناسی ویلیام اسمیت که در کنار رختکن قرار دارد

بیشتر بخوانید:

پله برقی ایستگاه مترو تولدو در ناپل؛ با طراحی زیبا و چشم نواز

تالار موزه تاریخ طبیعی بریتانیا

تالار زمین موزه تاریخ طبیعی بریتانیا یکی از جدیدترین گالری هایی است که در سال های اخیر به موزه اضافه شده است. در این منطقه متفاوت از موزه کاملاً متفاوت از بقیه گالری‌های باز بسیار بزرگ و نمایشگاه‌ها به شیوه‌ای کاملاً متفاوت نمایش داده می‌شوند.

از لحظه‌ای که وارد تالار می‌شوید، متفاوت بودن این قسمت را کاملا متوجه می‌شوید، یک کره بزرگ در ورودی گالری قرار گرفته است که به خودی خود چشمگیر است، اما این چیزی به فاکتور شگفت‌انگیز سالن مرکزی نیست. همانطور که وارد سالن اصلی می‌شوید با یک سالن باز بزرگ روبرو می‌شوید که توسط یک کره بزرگ معلق در هوا که می‌توان از طریق پله برقی از طریق آن عبور کرد، روبرو می‌شوید. همانطور که از میان این کره زیبا و منحصر بفرد حرکت می‌کنید، حواس شما هم از نظر بصری و هم صوتی با نورهای رنگی و موسیقی تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

موزه تاریخ طبیعی بریتانیا

پله برقی شما را به سمت گالری‌های بالایی هدایت می کند که در آنجا خواهید فهمید که عملکرد یک آتشفشان چگونه است، چه چیزی باعث زمین لرزه ها و سونامی ها می شود و چگونه سیاره ما دائما در حال تغییر است.

در تالار اصلی شش مجسمه برنزی وجود دارد که تصور انسان را در حال تغییر از زمین نشان می دهد. موجودات افسانه ای، انسان فضایی و اطلس های شگفت انگیزی نیز در این موزه قرار دارد.  کریستال‌ها، کانی‌ها، سنگ‌ها و فسیل‌های موجود در این موزه همگی به شیوه‌ای جدید و مبتکرانه به نمایش درآمده‌اند. 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر