درب‌های آسانسور شرکت سیماتکسان (کارخانه حریری)

از بزرگترین شرکت‌های آسانسوری که در حوزه طراحی و تولید انواع درب آسانسور فعالیت می‌کنند شرکت حریری است.

درب حریری

یکی از بزرگترین شرکت‌های آسانسوری که در حوزه طراحی و تولید انواع درب آسانسور فعالیت می‌کنند شرکت سیماتکسان (کارخانه حریری) است. این شرکت درب آسانسور را در طرح‌ها و مدل‌های متنوع تولید و روانه بازار نموده و چندین سال است که با تولید بهترین درب‌های آسانسور توانسته تا حد امکان پاسخ‌گوی درخواست مشتریان و نیاز بازار نسبت به انواع درب آسانسور باشد.

شرکت سیماتکسان (کارخانه حریری)  یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده درب آسانسور در کشور است که با ۳۰ سال فعالیت در این عرصه توانسته در راستای برقراری امنیت و آرامش در صنعت آسانسور گام‌های بلند و مؤثری بردارد. این گروه صنعتی با بهره‌گیری از نیرو های متخصص و مجرب در زمینه طراحی و ساخت درب آسانسور و به‌کارگیری دانش و تکنولوژی نوین و نیز استفاده از ابزارآلات و ماشین‌آلات پیشرفته در خط تولید موفق به تولید بهترین و مقاوم‌ترین درب‌های درب آسانسور در طرح‌ها و مدل‌های متنوع شده است.

این گروه تمامی درب‌های آسانسور را به صورت نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک عرضه می‌دارد. سانترال و تلسکوپی از نمونه مدل‌های درب آسانسور حریری است که در اکثر پروژه‌های مهم از آن‌ها استفاده می‌شود.  این درب‌ها با استفاده از بهترین مواد تولید شده‌اند که باعث مقاومت بالای آنان در برابر ضربه و فشار شده است و از نکاتی که در مورد مکانیزم درب اتوماتیک آسانسور حریری حائز اهمیت است داشتن حرکت نرم و بدون صدا با سیستم محرکه تسمه‌ای و موتور DC و کنترل سرعت موتور به روش PWM است. این درب با تنظیم جداگانه سرعت تند و کند، تنظیم جداگانه سرعت بازشو و بسته‌شو و تشخیص خودکار مانع و هشدار به تابلو فرمان آسانسور یکی از بهترین درب‌های اتوماتیک آسانسور در سطح کشور شناخته می‌شود. حرکت آهسته در زمان باز و بسته کردن کمان و قفل و داشتن منبع تغذیه سوئیچینگ با ولتاژ ورودی و ولتاژ خروجی از دیگر ویژگی‌های این درب اتوماتیک آسانسور است.

کلیه محصولات این شرکت از مواد و قطعات مرغوب ساخته شده که بعد از تولید مورد تست و کنترل دقیق قرار می‌گیرند. طراحی منحصر به فرد و کیفیت و طول عمر بالا از معیارهای انتخاب درب آسانسور حریری برای پروژه‌های انبوه‌سازی و مهم می‌باشد.

دانلود کاتالوگ درب حریری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر