مدیرفروش بازرگانی آریا: تقریبا همه تولیدات داخلی کپی محصولات خارجی هستند

مهندس آرزو عظیمی، مدیرفروش بازرگانی آریا می‌گوید با اینکه تولیدات داخلی صنعت ما را از واردات بی نیاز کرده‌ است ولی با فناورهای روز دنیا فاصله زیادی داریم.

مهندس آرزو عظیمی، مدیر فروش بازرگانی آریا

مدیرفروش بازرگانی آریا در گفت‌وگو با کابین‌نیوز گفت: «شرکت بازرگانی آریا از سال ۱۳۹۰ فعالیتش در صنعت آسانسور را با واردات قطعات آسانسور شروع کرد». او می‌گوید درهمه این سال‌ها شرکتش سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان داشته است.

به نظر مهندس آرزو عظیمی نمایشگاه آسانسور و پله برقی امسال رشد قابل توجهی به نسبت سال گذشته داشته است. وی نکته قابل توجه در این نمایشگاه را توجه بسیاری از فعالان صنعت آسانسور و پله برقی به موتورهای گیرلس می‌داند و معتقد است این نشانه آن است که صنعت آسانسور ما همگام با پیشرفت‌های جهانی در حال حرکت است.

مهندس عظیمی می‌گوید شرکتش به عنوان یک شرکت واردکننده همواره در پی انتخاب بهترین شرکت‌های تولیدکننده خارجی بوده است. شرکت‌هایی که بهترین قطعات را با تکنولوژی روز دنیا به ما و مشتریان‌مان ارائه دهند. تاکید بازرگانی آریا بر استانداردها و فناوری‌های روز دنیا است.

این فعال در صنف آسانسور و پله برقی یکی از چالش‌های جدی این صنف را همگام شدن با تکنولوژی روز دنیا می‌داند. او می‌گوید با این که ۸۰ درصد نیاز این صنعت از تولیدات داخلی تامین می‌شود ولی مشکل این است که تقریبا همه این تولیدات محصولات های-کپی خوبی از تولیدات خارجی هستند. وی می‌افزاید تکنولوژی آسانسور ما چندین سال از کشورهای پیشرو عقب است مثلا در ایران هنوز هم از موتورهای دو سرعته استفاده می‌شود در حالی که این تکنولوژی در اکثر نقاط دنیا منسوخ شده است. مهندس عظیمی در همین زمینه می‌گوید بازرگانی آریا سعی دارد با واردات، تبلیغ و آموزش موتورهای گیرلس، آن‌ها را جایگزین موتورهای قدیمی کند. به عقیده وی این موتورها مصرف برق کمتر و راندمان بالاتری دارند.

مدیرفروش بازرگانی آریا معتقد است تحریم‌های سال‌های گذشته در صنعت آسانسور حائز نکات مثبت و منفی بوده است. قسمت مثبت ماجرا اینجاست که توانستیم تولید کنیم و تا حدود زیادی خودکفا شویم. نکته منفی تحریم‌ها این است که فناوری‌های روز دنیا با تاخیر وارد کشور می‌شود.

گفت‌وگوی ما با مهندس آرزو عظیمی، مدیرفروش شرکت بازرگانی آریا را می‌توانید در ویدئوی زیر مشاهده کنید:

 

سایر گفت‌وگوهای ما با فعالان صنعت آسانسور و پله برقی را از اینجا ببینید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر