مدیرعامل شرکت الوا پنل: شرکت‌های ایرانی علی رغم تحریم‌ها، تولیدات باکیفیتی دارند

مهندس امین مجلسی، مدیرعامل شرکت الوا پنل در گفت‌وگو با کابین‌نیوز می‌گوید شرکت‌‌های ایرانی اگر اطلاعات و ارتباطات داشته باشند می‌توانند طعم قدرت را بچشند.

مهندس امین مجلسی، مدیرعامل شرکت الوا پنل

مدیرعامل شرکت الوا پنل در گفت‌وگو با کابین‌نیوز نمایشگاه امسال را باکیفیت ارزیابی می‌کند. وی معتقد است اگر محدودیت دسترسی‌ها نبود حتی این نمایشگاه می‌توانست از نمایشگاه ترکیه هم بهتر باشد.

این فعال صنف آسانسور می‌گوید در شاسی و کابین با در نظر گرفتن تحریم‌ها و عدم دسترسی‌ها به مواد اولیه شرکت‌های ایرانی بهتر از شرکت‌های چینی و ترک هستند.

وی افزود شرکت الوا پنل از سال ۹۰ شستی آسانسور تولید می‌کند و با تلاش و کوشش توانسته‌اند بازار شرق کشور را در دست بگیرند. این شرکت همچنین از سال ۹۶ توانسته است کابین هم تولید کند و آن را به سبد محصولاتش بیافزاید.

امین مجلسی معتقد است اگر فعالان و تولیدکنندگان صنف آسانسور در ایران دسترسی‌های شرکت‌های خارجی را داشتند، و راحت‌تر می‌تواستند مواد اولیه و تبادلات بانکی داشته باشند، با توجه به نیروی انسانی ماهر و خلاق‌شان می‌توانستند در بین شرکت‌های بین‌المللی موفق‌تر عمل کنند. البته وی اضافه می‌کند با وجود همین تحریم‌ها هم بسیاری از شرکت‌های ایرانی درخشان بوده‌اند و محصولات بهتری نسبت به خیلی از محصولات وارداتی تولید کرده‌اند.

گفت‌وگوی ما با مهندس امین مجلسی، مدیرعامل شرکت الوا پنل را می‌توانید در ویدئوی زیر مشاهده کنید:

 

سایر گفت‌وگوهای ما با فعالان صنعت آسانسور و پله برقی را از اینجا ببینید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر