موسس شرکت نیکافام صنعت کارن: همه چیز را در پول نبینیم

موسس شرکت نیکافام صنعت کارن (گروه صنعتی قارتال) در گفت‌وگو با کابین‌نیوز از دستاوردهای دانش‌بنیان شرکتش بر مبنای هوش مصنوعی می‌گوید.

مهندس احمد تاجبخش، موسس و مدیرفنی نیکافام صنعت کارن (گروه صنعتی قارتال)

موسس شرکت نیکافام صنعت کارن، شرکتش را تولیدکننده تخصصی فولی‌های آسانسور معرفی می‌کند.

مهندس تاجبخش نمایشگاه امسال را عالی توصیف می‌کند و به نظرش می‌رسد محصولات و خدمات شرکت‌ها بیش از پیش دانش بنیان شده‌اند.

مدیرفنی شرکت نیکافام صنعت کارن در نمایشگاه امسال از سه محصول جدید خود رونمایی کرد که یکی از آن‌ها «سیستم بررسی هوشمند عملکرد فولی‌های آسانسور و پله‌برقی» بود. این محصول به صورت هوشمند فولی‌های آسانسور و پله‌برقی را عیب‌یابی می‌کند و از خرابی‌ها و خسارت‌های بیشتر و یا حوادث ناگوار جلوگیری می‌کند. این محصول می‌تواند خرابی را از طریق شبکه داخلی، اینترنت یا سیم کارت هشدار دهد. این سیستم می‌تواند داده‌های عملکرد فولی را برای یک سال ذخیره کند.

موسس شرکت نیکافام صنعت کارن به تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان توصیه مهمی دارد. او می‌گوید همه چیز را در پول و منفعت اقتصادی نبینیم، این صنعت با جان انسان‌ها سر و کار دارد. او همچنین به فعالان صنف آسانسور و پله‌برقی توصیه می‌کند پشت قطعه‌ای که تولید می‌کنیم بایستیم.

گفت‌وگوی ما با مهندس احمد تاجبخش، موسس و مدیرفنی نیکافام صنعت کارن (گروه صنعتی قارتال) را می‌توانید در ویدئوی زیر مشاهده کنید:

 

سایر گفت‌وگوهای ما با فعالان صنعت آسانسور و پله برقی را از اینجا ببینید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر