کسب رتبه A توسط شرکت Kone برای کاهش تاثیرات زیست محیطی

بررسی داده‌های گزارش شده از طریق پرسشنامه تغییرات آب و هوایی CDP در سال 2023، موجب کسب رتبه A توسط شرکت Kone شد.

کسب رتبه A توسط شرکت Kone

ترجمه از کابین – شرکت KONE به دلیل پیشروی در شفافیت عملکرد در مورد تغییرات آب و هوایی توسط انجمن CDP انتخاب شده است. این شرکت جایگاهی را در “فهرست A” سالانه این انجمن بدست آورده است. بررسی داده‌های گزارش شده از طریق پرسشنامه تغییرات آب و هوایی CDP در سال 2023، موجب کسب رتبه A توسط شرکت Kone از بین بیش از 21000 شرکتی که امتیاز کسب کرده‌اند شده است.

KONE طبق آخرین تکنولوژی‌ها در زمینه زیست محیطی و تغییرات آب و هوا، اهداف بلندمدتی را برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای تعیین کرده است. KONE کاهش 40 درصدی در انتشار گازهای گلخانه‌ای (GHG) نسبت به سفارشات دریافتی مربوط به مواد و مصرف انرژی در طول عمر محصولات خود را هدف قرار داده است و متعهد به کاهش 50 درصدی در انتشار گازهای گلخانهای ناشی از فعالیت های خود تا سال 2030 است.

پس از کسب رتبه A توسط شرکت Kone، این شرکت متعهد شده است تا سال 2030 عملیات‌های کربن خنثی داشته باشد. انجمن CDP دارای بزرگ‌ترین پایگاه داده زیست محیطی در جهان است و اقدامات آن در جهت گسترش تصمیمات و اقدامات زیست محیطی است. در سال 2023، تعداد بی سابقه‌ای از شرکت‌ها داده‌های مربوط به اثرات زیست محیطی، خطرات و فرصت‌ها را از طریق این انجمن افشا کردند.

بیشتر بخوانید:

شکایت خلبان کنت گو از شرکت آسانسور TK Elevator

مترجم: نعیمه گلی

منبع: elevatorworld

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید