شکایت خلبان کنت گو از شرکت آسانسور TK Elevator

شکایت خلبان کنت گو از شرکت آسانسور TK Elevator به دلیل آسیب دیدن پای او بر روی پیاده روی متحرک در فرودگاه بین المللی دنور ثبت شد.

شکایت خلبان کنت گو از شرکت آسانسور TK Elevator

ترجمه از کابین – شکایت خلبان کنت گو از شرکت آسانسور TK Elevator در 20 دسامبر در دادگاه منطقه دنور ثبت شد. خلبان کنت گو علیه شرکت آسانسوری به دلیل آسیب دیدن پای او بر روی پیاده روی متحرک در فرودگاه بین المللی دنور، شکایت کرد. این اتفاق در تاریخ 4 نوامبر 2022 رخ داد. پای این خلبان به دلیل گیر کردن در بخش در کناری پیاده رو متحرک در اثر عدم وجود صفحه‌ی محافظتی  دچار آسیب جدی شد.

خلبان کنت گو ابتدا شکایت خود را علیه شرکت TK Elevator در دادگاه منطقه دنور در 20 دسامبر ثبت کرد. اما پرونده در تاریخ 26 ژانویه به دادگاه منطقه فدرال کلرادو منتقل شد.

بر اساس شکایت خلبان کنت گو از شرکت آسانسور TK Elevator، پس از حادثه، خلبات کنت گو به کلینیکی مراجعه می کند و طبق نظر پزشک جلسات فیزیوتراپی را می گذارند.

طبق تشخیص پزشک شانه ی سمت چپ خلبان نیز به دلیل افتادن آسیب دیده است. همچنین پزشکان مشکلاتی دیگری همچون: التهاب مفاصل، کشده شدن تاندون آشیل چپ و کوفتگی استخوان تشخیص دادند؛ که بر اساس این شکایت، حتی پس از انجام درمان، او همچنان درد شدیدی را در ناحیه پا احساس می کند.

خلبان کنت گو به دنبال دریافت غرامت برای جبران آسیب های جسمی و روحی و همچنین پوشش هزینه های پزشکان، نسخه ها، مراقبت های بیمارستانی، فیزیوتراپی و سایر اقدامات پزشکی است. مبلغ غرامت با توجه به اسناد موجود در دادگاه مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

ارائه 56 آسانسور توسط شرکت TKE برای برج های شهر جدید Alamein

مترجم: نعیمه گلی

منبع:

https://www.greeleytribune.com/2024/02/05/delta-pilot-lawsuit-denver-international-airport-foot-stuck-walkway/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید