طبقات برج میان تاون لرزید و شروع به پرش کرد!

شرح مختصری از لرزش طبقات برج میان تاون از زبان یکی از ساکنین ساختمان

لرزش طبقات برج میان تاون

ترجمه از کابین – حوالی ساعت 4 بعد از ظهر روز سه‌شنبه، مردم در One Vanderbilt لرزش طبقات برج میان تاون را به صورت هماهنگ در هر 93 طبقه احساس کردند. برخی از کارمندان بسیار سریع ساختمان را تخلیه کردند، اما کسانی که از دفاتر خود فرار کردند، زیاد متوجه عمق فاجعه نشدند. همانطور که The Real Deal بعداً گزارش داد، کارگران در حال انجام به‌روزرسانی نرم‌افزاری در آسانسور رصدخانه سامیت بودند که سه طبقه کابین آسانسور سقوط کرد و روی یک فنر فرود آمد که باعث لرزش ساختمان شد. SL Green در بیانیه‌ای به مستاجرین نوشت که بروز این حادثه هیچ تاثیری بر سیستم‌ها یا زیرساخت‌های ساختمان ندارد و وزارت ساختمان تایید کرد که هیچ مشکلی در پایداری سازه وجود ندارد.

بنابراین مشکل زیاد جدی نیست! ما با شخصی(که می‌خواست ناشناس بماند) که من وی را The Big Shake می‌نامم صحبت کردیم در مورد اینکه وقتی یک دقیقه در Slack در حال دادن شکلک دست دعا به دبی در حسابداری و بعد از آن طبقه ناگهان احساس می‌کند که دارد می‌افتد. گفتگوی ما فشرده و برای وضوح ویرایش شده است.

لرزش طبقات برج میان تاون چه حسی داشت؟

من در طبقه 50 برج و در سمت جنوبی آن هستم. ما ساخت و سازهای زیادی در ساختمان احساس می‌کنیم و می‌شنویم؛ اما این متفاوت بود. این لرزش از سمت بالای برج آمد و ما احساس می‌کردیم که کف ساختمان به سمت پایین فرو ریخت و سپس پرش کرد! این یک احساس قوی عجیب و غریب بود. شبیه زلزله نبود – برج به سمت چپ و راست جابجا نمی‌شد و انگار طبقات بالا و پایین می‌رفتند! واقعا احساس می‌شد که یک هواپیما با ما برخورد کرده است. اولین کاری که کردم این بود که به پایین نگاه کردم و دیدم که آیا دودی در اطراف ساختمان وجود دارد یا نه؟

واکنش مردم به این اتفاق چگونه بود؟

همه به هم نگاه کردیم و گفتیم: “وسایلت را بگیر، ما می‌رویم.” پریدیم داخل آسانسور و رفتیم پایین. آسانسور در طبقه 49 متوقف شد و جمعیت زیادی در حال وارد شدن به آسانسور بودند؛ اما آسانسور پر بود. بالاخره پایین آمدیم و از ساختمان خارج شدیم. وحشت محض نبود – با توجه به آنچه من دیدم، هیچ کس از ساختمان بیرون نمی‌رفت؛ اما همه ما می‌گفتیم: “بیایید مراقب باشیم و از اینجا برویم.”

بیشتر بخوانید:

وضعیت ساختمان چگونه بود؟

دیروز ساعت 5 بعدازظهر ایمیلی از ساختمان دریافت کردیم که اساساً می‌گفت:«از همه مستاجران One Vanderbilt، از ناراحتی پیش آمده پوزش می‌خواهیم» و اینکه لرزش ناشی از نقص در آسانسور بیرونی سامیت است. راستش حالم بهتر شد همانطور که احساس می‌شد، منطقی است که اگر آسانسوری سقوط کند، ساختمان نیز دچار لرزش می‌شود. اما آن آسانسور تا طبقه آخر بالا نمی‌رود و باعث لرزش کل ساختمان و وضعیت بد آن می‌شود.

آیا دوباره به دفتر می روید؟

تا اونجایی که من میدونم امروز کسی به مطب نرفت. احتمالا فردا برمیگردم من زیاد نگران نیستم من بیشتر نگران بودم که این یک نوع حمله تروریستی باشد – این اولین احساس من بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید