انفجار و آتش سوزی به آسانسور غلات هافمن آسیب رساند

آتش سوزی در آسانسور غلات در هافمن پس از یک انفجار عصر روز جمعه در آتش سوخت. چندین واحد آتش نشانی از جمله اسکندریه به محل حادثه پاسخ دادند. هافمن در حدود 20 مایلی غرب اسکندریه در شهرستان گرانت واقع شده است.

انفجار و آتش سوزی به آسانسور غلات هافمن آسیب رساند

ترجمه از کابین – انفجار و آتش سوزی به آسانسور غلات هافمن آسیب رساند. عصر روز جمعه، آتش سوزی در آسانسور غلات در هافمن در اثر یک انفجار رخ داد. چندین واحد آتش نشانی از جمله اسکندریه به محل حادثه اعزام شدند. هافمن در حدود 20 مایلی غرب اسکندریه در شهرستان گرانت واقع شده است. خدمه 10 اداره آتش نشانی منطقه، از جمله اسکندریه، جمعه شب به آتش سوزی در آسانسور غلات در هافمن اعزام شدند. 

به گفته کلانتری شهرستان گرانت، حدود ساعت 19:50 روز جمعه، 24 مارس، چندین تماس با 911 دریافت شد که از وقوع انفجار و آتش سوزی در آسانسور خبر می‌داد. ادارات آتش نشانی هافمن، بارت، البو لیک، هرمان، اسکندریه، موریس، دانلی، چوکیو، سایرس و کنزینگتون به آتش سوزی در محل حادثه حضور یافتند . آمبولانس‌های منطقه لیک و هافمن نیز در محل حضور داشتند؛ اما به گفته کلانتری هیچ آسیبی گزارش نشده است.

آتش سوزی در آسانسور غلات هافمن

معاونان شهرستان‌های گرانت و داگلاس محل را ایمن کردند و با افسر وظیفه مینه سوتا و مارشال آتش نشانی ایالت تماس گرفتند. به گفته کلانتری هنوز علت این انفجار و آتش سوزی مشخص نیست و این حادثه در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید:

نوسازی آسانسور: راهنمای قیمت، اهمیت بازسازی و زمان مناسب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر