نصب اولین آسانسور در تالار شهر آیداهو فالز پس از 94 سال

Ormond Builders اولین آسانسور در تالار شهر آیداهو را از هفته اول آوریل را با هدف کاهش اختلالات در رفت و آمد آغاز خواهد کرد.

اولین آسانسور در تالار شهر آیداهو

ترجمه از کابین – Ormond Builders کار آسانسور ضلع غربی ساختمان را از هفته اول آوریل آغاز خواهد کرد. هدف این تیم، کاهش اختلالات در رفت و آمد بازدید کنندگان است. در حین انجام کار درب ضلع غربی دفتر تأسیسات مسدود خواهد شد. نصب اولین آسانسور در تالار شهر آیداهو فالز قرار است پس از 94 سال انجام شود.

ربکا کاسپر، شهردار آیداهو فالز، گفت: «داشتن خدمات در دسترس در شهر آیداهو فالز برای ما اولویت اصلی است. ما اینجا هستیم تا به ساکنان شهر خدمت کنیم و آوردن این آسانسور گام بزرگی در تسهیل دسترسی برای همه است.»

نصب اولین آسانسور در تالار شهر آیداهو فالز، این تالار را به طور کامل برای افراد دارای معلولیت یا محدودیت حرکت در دسترس قرار می‌دهد و با استفاده از آسانسور جدید افراد امکان دسترسی راحت‌تر به دفاتر سایر بخش‌ها را دارند.

شرکت معماری محلی Resin Architecture کار طراحی آسانسور را تکمیل کرده است. طراحی آسانسور ظاهر و احساس ساختمان را حفظ خواهد کرد که از زمان ساخت آن در سال‌های 1929 و 1930 تغییر چندانی نکرده است.

هزینه آسانسور با استفاده از پولی که شهرداری تحت قانون طرح نجات آمریکا (ARPA) دریافت کرده است، تأمین می‌شود. به‌روزرسانی‌های پروژه و اطلاعات اضافی در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی شهر آیداهو فالز به اشتراک گذاشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

قدردانی از آتش نشانان برای خاموش کردن آتش آسانسور شهرک Hawley

مترجم: نعیمه گلی

برای مطالعه متن اصلی خبر، اینجا کلیک کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر