قدردانی از آتش نشانان برای خاموش کردن آتش آسانسور شهرک Hawley

در روز یکشنبه 25 فوریه آسانسور شهرک صنعتی Hawley دچار حریق شد. تلاش ستودنی تیم اعزامی در محل حادثه، باعث قدردانی از آتش نشانان شد.

قدردانی از آتش نشانان

ترجمه از کابین – در روز یکشنبه 25 فوریه آسانسور شهرک صنعتی Hawley دچار حریق شد. سپس حدود ساعت 11 شب اولین تماس با تیم آتش نشانی انجام شد. پرسنل 17 واحد آتش نشانی نیز به سرعت برای خاموش کردن آتش به محل اعزام شدند. آسانسور این مجموعه در مرکز شهرک قرار داشته و همین امر کار آتش نشانان را سخت تر کرد. زیرا آنان باید از شعله ور شدن درختان و دیگر ساختمان های اطراف نیز جلوگیری می‌کردند. تلاش ستودنی تیم اعزامی در محل حادثه، باعث قدردانی از آتش نشانان به طور ویژه شد.

اکنون با تصمیم اعضای هیئت مدیره قرار است جشنی برای قدردانی از آتش نشانان و تیم های امدادی در تاریخ 27 آوریل برگزار شود. این مراسم با حضور تمامی آتش نشانان حاضر در شب حادثه و با سرو انواع نوشیدنی و دسر برگزار خواهد شد و همچنین مبالغی به عنوان هدیه به اداره آتش نشانی، تیم های امدادی و اداره پلیس اهدا می‌شود.

مدیران این مجموعه می‌گویند: «شهرک Hawley برای ما و دیگر پرسنل همانند خانة دوم ماست و از تمام تیم‌های امدادی تشکر می‌کنیم که خانة زیبای ما را از آتش‌سوزی نجات دادند.»

بیشتر بخوانید:

الزامات استاندارد برای جعبه رویزیون آسانسور

مترجم: نعیمه گلی

منبع:

https://www.valleynewslive.com/2024/03/28/appreciation-night-thank-first-responders-who-battled-hawley-elevator-fire/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر