زمان صدور تائیدیه آسانسور به 80 روز کاهش یافت

محمد ملاعلی‌پور در گفتگو با خبرنگاران در خصوص استانداردسازی آسانسورها در مازندران و زمان صدور تائیدیه آسانسور صحبت کرد.

زمان صدور تائیدیه آسانسور

محمد ملاعلی‌پور در گفتگو با خبرنگاران در خصوص استانداردسازی آسانسورها در مازندران و زمان صدور تائیدیه آسانسور، اظهار کرد: جلسات متعددی در خصوص استانداردسازی آسانسور برگزار شد. بر اساس این جلسات، هم اکنون برای اخذ تأییدیه متقاضی باید ۸۰ روز منتظر بماند.

ملاعلی‌پور مطرح کرد: بر اساس این معیار، در صورتی که زمان صدور تائیدیه آسانسور کمتر از 80 روز باشد، یعنی به یک طرح موفق رسیدیم. در غیر این صورت باید در اجرا، نظارت را دقیق‌تر کنیم.

صدور مجوز تأییدیه آسانسور در مازندران

مدیرکل استاندارد مازندران متذکر شد: سالانه دو هزار تأییدیه آسانسور در استان مازندران صادر می‌شود. از این بین، تنها ۱۰ درصد مجوزها اقدام به تمدید ادواری می‌کنند.

وی یادآور شد: این بدان معناست که عمده واحدهای متقاضی پس از اخذ تاییدیه آسانسور تمایلی و رغبتی برای تمدید تاییدیه در سالیان آتی ندارند. در واقع دریافت این تائیدیه صرفا جهت گرفتن پایان کار ساختمان است و شاهد بازگشت مجدد آنان برای تمدید ادواری نیستیم.

مدیرکل استاندارد مازندران خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین موارد مورد مطالبه به کمیت باز می‌گردد که در سال جاری بحث کمیت فرآورده‌های پیش بسته‌بندی مورد توجه جدی قرار داشت.

این مسئول ادامه داد: در سال جاری به صورت منسجم این طرح اجرا و نتایج خوبی حاصل شد که در این راستا، ۵۰۰ فرآورده‌ مورد آزمون کمی قرار گرفت و میانگین آن ملاک سنجش است.

ملاعلی‌پور بیان کرد: بیش از ۴۰ هزار نمونه به لحاظ کمی توسط همکاران ما مورد آزمایش قرار گرفت و سوابق این فرآورده‌ها به ثبت رسید.

وی اعلام کرد: وقتی مصرف‌کنندگان محصولی را می‌خرد باید وزن کمی محصول مطابق با وزن درج‌شده بر روی برچسب محصول باشد.

مدیرکل استاندارد مازندران گفت: امسال بیش از ۱.۵ میلیارد تومان جریمه برای واحدهای صنعتی متخلف صادر شد که عمده تخلفات مرتبط با مواد غذایی و شوینده است.

بیشتر بخوانید:

یادداشت | سه نکته درباره سال هزار و چهارصد و سه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر