تصویب قانون دریافت مجوز نصب آسانسور از وزارت نیرو توسط دولت اوتار پرادش

طبق اعلام خبرگزاری های مختلف مجلس قانونگذاری اوتار پرادش هند دریافت مجوز نصب آسانسور از وزارت انرژی قبل از نصب آسانسور الزامی است.

دریافت مجوز نصب آسانسور

ترجمه از کابین – طبق اعلام خبرگزاری‌های مختلف مجلس قانونگذاری اوتار پرادش هند در تاریخ 6 فوریه لایحه‌ای مربوط به مجوز نصب آسانسور ارائه کرده است. به سبب این لایحه، دریافت مجوز نصب آسانسور از وزارت انرژی قبل از نصب آسانسور الزامی است. علاوه بر این، این لایحه می‌گوید که آسانسورها باید دارای آلارم اضطراری و دوربین های مدار بسته باشند.

لایحه دریافت مجوز نصب آسانسور توسط دولت یوگی آدیتیانات، وزیر ارشد اوتر پرادش منتشر شد. علت اصلی انتشار این لایحه، بروز چندین تصادف آسانسور در این ایالت، به ویژه در ساختمان‌های مرتفع در نویدا است.

مجلس اعلام کرده است:« اطمینان از ایمنی آسانسورها بسیار مهم است و عدم وجود قوانین تضمین کننده ی رعایت این موارد در ساختمان ها از نقص های صنعت ساخت و ساز و آسانسور است.» آنها همچنین می گویند:« رعایت دقیق رویه های مقرر در ساخت، کیفیت، ویژگی های ایمنی، نصب استاندارد، راه اندازی دقیق و نگهداری آسانسور و پله برقی ضروری است.» علاوه بر این، هر مالک ساختمانی که آسانسور نصب می کند ملزم به ثبت آن است و نصب آسانسور باید با قوانین ساختمانی و سایر دستورالعمل ها مطابقت داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

اعلام بازنشستگی Jay Zamal از Unitec

مترجم: نعیمه گلی

منبع: elevatorworld

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید