ورود و حضور صنعت آسانسور در دنیای فیلم و بازی و سرگرمی

در این مقاله قصد داریم درباره ورود صنعت آسانسور در دنیای فیلم و بازی و جنبه های سرگرم کننده و البته مخوف آسانسور آشنا کنیم.

صنعت آسانسور در دنیای فیلم و بازی

نعیمه گلی، کابین نیوز – آسانسور، وسیله ای که امروزه در تمامی ابعاد زندگی بشر نفوذ کرده است و گاها عدم وجود آن باعث ایجاد دردسر های بزرگی می شود. قطعا تا به حال صحنه هایی از فیلم و سریال ها را دیده اید که در آسانسور فیلمبرداری شده است؛ و جالب است بدانید وسعت این صنعت به قدری زیاد است که علاوه بر فیلم و سریال، به دنیای بازی و سرگرمی نیز قدم گذاشته است. در این مقاله قصد داریم شما را با جنبه های سرگرم کننده و البته مخوف آسانسور آشنا کنیم.

نحوه ی ساخت آسانسور در بازی ماین کرافت

نحوه ی ساخت آسانسور در بازی ماین کرافت

در ابتدا نیاز است با بازی ماین کرافت آشنا شوید. ماین کرافت (Minecraft) یک بازی کامپیوتری است که توسط شرکت Mojang Studios توسعه داده شده است. این بازی در اصل برای کامپیوتر منتشر شد، اما در حال حاضر قابلیت اجرا در انواع پلتفرم‌ها از جمله کنسول‌های بازی، تلفن همراه‌ و تبلت‌ها را نیز دارد. بازی ماینکرافت، یک بازی ویدئویی است؛ و این امکان را به شما می‌دهد که به کمک بلوک‌های سه ‌بعدی یک دنیای مجازی ایجاد کنید و در آن به ماجراجویی بپردازید.

پس از نصب این بازی و انتخاب یک حالت  Creative یا  Survival شما می توانید به تمامی منابع موجود در بازی دسترسی داشته باشید و در دنیای خیالی که برای خود ایجاد کرده اید، ماجراجویی کنید.

نکته ی جالبی که این بازی را به صنعت آسانسور و البته مابقی صنایع موجود مرتبط می کند؛ امکان ایجاد وسایل مختلف از جمله آسانسور و پله برقی در دنیای خیالی است. در این بازی شما امکان ساخت ساختمان یا برج های چند طبقه را دارید و برای جا به جایی بین طبقات باید از نردبان استفاده کنید.

به همین دلیل برای راحتی شما در این دنیای خیالی، آپشنی به عنوان ایجاد آسانسور در بازی قرار داده شده است. برای ایجاد آسانسور در ماین کرافت باید از فیلم های آموزشی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

لینک فیلم های آموزشی جهت ساخت آسانسور در ماین کرافت

فیلم های آموزشی موجود درباره ی ساخت آسانسور در بازی ماین کرافت بسیار زیاد است که در ادامه لینک چند فیلم را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

ورود به دنیای موازی با بازی آسانسور

با انجام بازی آسانسور شما می توانید وارد دنیای موازی شوید. انجام این بازی قواعد خاصی دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

مراحل بازی آسانسور

دقت داشته باشید جهت ورود به دنیای موازی باید مراحل را به ترتیب انجام دهید. مراحل و قواعد بازی به شرح زیر است:

مراحل بازی

توضیحات هر مرحله
مرحله اول

یک ساختمان 10 طبقه پیدا کنید

مرحله دوم

به ترتیب به طبقات چهار، دو، شش، دو، ده و پنج بروید.

مرحله سوم

ورود زنی به آسانسور در طبقه پنجم که نشان می دهد شما وارد دنیای موازی شده اید.

نکته مهم : هرگز به زنی که وارد آسانسور می شود نگاه نکنید و اگر از شما سوالی پرسید، جواب ندهید. پس از ورود زن به آسانسور، شما وارد دنیای موازی می شوید و تمام اتفاقاتی که مشاهده می کنید، خیالی است.

جالب است بدانید فیلمی به نام بازی آسانسور ( Elevator game ) نیز براساس همین بازی ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا است و در سال 2023 به کارگردانی ربکا مک کندری ساخته شد و ژانر وحشت و هیجان انگیز دارد. داستان این فیلم درباره ی رایان است؛ دختری که چند ماهی است خواهرش گم شده و او فکر می کند دلیل گم شدن خواهرش بازی خطرناک آنلاینی به نام ” بازی آسانسور ” است.

رایان به سختی به گروه گردانندگان بازی نفوذ می کند و متوجه می شود که در این بازی با سوار آسانسور شدن طبق قواعدی خاص، موجودی فراطبیعی به نام «زن طبقه پنجم» بیدار می شود و اتفاقات هولناکی رخ می دهد که در ادامه فیلم به آن پرداخته می شود.

سوالی که ممکن است ذهن افراد را مشغول کند این است که آیا این بازی و ورود به دنیای موازی از طریق بازی آسانسور، صحت دارد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال می توان این چنین گفت: ” دنیای موازی هنوز توسط دانشمندان به صورت قطعی تایید نشده است و با اندکی مطالعه و آگاهی می توان به این موضوع پی برد که ورود به دنیایی خیالی از طریق آسانسور که صرفا یک وسیله ی مکانیکی و بالابر است، امکان پذیر نیست.”

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر