128 مجوز تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در ایلام صادر شد

سرپرست استاندارد ایلام از صدور 128 مجوز تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در ایلام از میان تعداد 248 بازرسی آسانسور از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

مجوز تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در ایلام

سرپرست استاندارد ایلام از صدور 128 مجوز تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در ایلام تاکنون خبر داد. هدف اصلی صدور این مجوزها، تضمین ایمنی قطعات موجود در آسانسور و همچنین تسهیل و پیشگیری از مشکلات دریافت مجوز پایان کار ساختمان است.

دبیر شورای استاندارد استان تعداد بازرسی‌های آسانسور از ابتدای سال جاری تاکنون را 248 مورد اعلام کرد. از این تعداد، 128 مجوز تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در ایلام صادر شده است.

یادگار محمدی خاطر نشان کرد: صدور و دریافت پروانه پایان کار ساختمان از شهرداری‌ها، مستلزم دریافت گواهینامه تاییدیه آسانسور از اداره کل استاندارد استان ایلام است.

بیشتر بخوانید:

مرگ کارگری در دهلی نو در اثر پارگی کابل آسانسور

محمدی افزود: در همین راستا، از شهروندان، مالکان، مهندسان و انبوه‌سازان نیز خواهشمندیم که تنها با شرکت‌های دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قرارداد ببندند.

به این ترتیب علاوه بر رعایت الزامات فنی در آسانسور، ایمنی قطعات آسانسور به صورت کلی تامین می‌شود. همچنین از بروز مشکل در فرایند صدور مجوز پایان کار ساختمان نیز پیشگیری می‌شود.

سرپرست اداره استاندارد ایلام گفت: مدت زمان اعتبار گواهینامه‌های تاییدیه‌های آسانسور، یک ساله است. وی ادامه داد: از مالکان، بهره‌برداران یا شرکت‌های سرویس و نگهداری آسانسور خواهشمندیم نسبت به ارائه درخواست بازرسی ادواری آسانسور اقدام نمایند.

ثبت این درخواست از طریق مراجعه به سامانه مدیریت بازرسی آسانسور به آدرس lift.inso.gov.ir امکان پذیر است. در غیر این صورت، مسئولیت حوادث احتمالی به عهده مالکان، مدیران ساختمان و شرکت‌های طرف قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور است.

منبع: mehrnews.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید