بیش از 700 تاییدیه ایمنی آسانسور در لرستان صادر شد

مدیرکل استاندارد استان لرستان گفت: از ابتدای سال جاری ۷۶۱ تائیدیه ایمنی آسانسور با اعتبار یک ساله در استان صادر شده است.

صدور بیش از 700 تاییدیه ایمنی آسانسور در لرستان

به گزارش کابین نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل استاندارد استان لرستان، تعداد بیش از 700 تاییدیه ایمنی آسانسور در لرستان صادر شد. وحید والی زاده مرادی از صدور گفت: از ابتدای امسال تاکنون، تعداد ۷۶۱ مجوز ایمنی آسانسور در استان صادر شد.

وی گفت: صدور بیش از 700 تاییدیه ایمنی آسانسور در لرستان با هدف استانداردسازی و اجرای آزمون‌های اولیه و ادواری آسانسورها انجام می‌شود.

مرادی افزود: بر اساس قانون مصوب شورای عالی استاندارد، تمامی آسانسور‌های کششی(مسافربری) دارای مقررات استاندارد‌های اجباری هستند. مجوز ایمنی آسانسور باید قبل از صدور مجوز پایان کار ساختمان از شهرداری‌ها اخذ شود.

مدیرکل استاندارد لرستان در حال سخنرانی پشت یک میز چوبی

مدیرکل استاندارد لرستان افزود: شهروندان می‌توانند به راحتی از اصالت مجوز ایمنی آسانسور خود مطلع شوند. به این منظور باید کد ۱۰ رقمی شناسه ملی موجود در کابین را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال کنند. و در صورت عدن اعتبار مجوز، موضوع را از طریق شماره تلفن ۳۳۲۳۸۳۹۳ داخلی ۱۱۰ به اداره کل استاندارد لرستان گزارش دهند.

بیشتر بخوانید:

تصویب و ابلاغ ویرایش جدید روش اجرایی تایید ایمنی آسانسور

منبع: iribnews

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید