مزایای کانال رسانه ای آسانسور در ویتنام

مزایای کانال رسانه ای آسانسور در ویتنام

ترجمه از کابین – Chicilon Media، کانال رسانه ای آسانسور ساختمان در ویتنام است که از محبوبیت بسیاری برخوردار است. یکی از مزایای کانال رسانه ای آسانسور در ویتنام، پوشش بیش از 90٪ از صفحه‌های تبلیغاتی در ساختمان‌ها و ادارات است.

این رسانه با نصب 32000 صفحه نمایش به 700 کسب و کار داخلی و بین المللی کمک می‌کند تا مخاطبان و بازار هدف خود را پیدا کنند. طبق اعلام VnExpress International، این کانال به دلیل مزایا و پتانسیل‌هایش در سه جشنواره تبلیغاتی در سال 2017 شرکت کرد.

این کانال در میان کاندیدهای دریافت جوایزی از جمله جایزه ارتباطات در جشنواره‌ نیویورک در ایالات متحده، جوایز بین‌المللی لندن در بریتانیا و جایزه رسانه دیجیتال در بوسان، کره قرار گرفت.

جیم اسمیت، رئیس جشنواره نیویورک، گفت:” این کانال رسانه‌ای آسانسور ساختمان بسیار موثر است. زیرا از کسب و کارها در ترویج برندها و محصولات جدیدشان حمایت می کند.” ایجاد کانال‌های رسانه‌ای از دیگر مزایای کانال رسانه ای آسانسور در ویتنام است. این مزیت باعث نفوذ به فضای گروه‌های مصرف‌کننده اصلی می‌شود و تا حدودی مشکل کسب‌وکارها در دسترسی به مشتریان را حل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

ارائه 107 سیستم حمل و نقل عمودی توسط Otis India به فرودگاه BLR

مترجم: نعیمه گلی

منبع: elevatorworld

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید