ارائه 107 سیستم حمل و نقل عمودی توسط Otis India به فرودگاه BLR

Otis India، از ارائه 107 سیستم حمل و نقل عمودی توسط Otis India به فرودگاه BLR خبر داد.

ارائه 107 سیستم حمل و نقل عمودی توسط Otis India به فرودگاه BLR

ترجمه از کابین – Otis India، از ارائه 107 سیستم حمل و نقل عمودی توسط Otis India به فرودگاه BLR خبر داد. این شرکت، یکی از شرکت‌های تابعه Otis Worldwide Corp است. موارد موجود در این قرارداد شامل 29 پله برقی Otis، 52 آسانسور و 26 پیاده روی متحرک است. این موراد به جابجایی روان و کارآمد 24 میلیون مسافر کمک می‌کنند. هر واحد با تمرکز بر تجربه مسافر طراحی شده است. علاوه بر آن، هر واحد از درایوهای احیا کننده برای بهینه سازی مصرف انرژی استفاده می‌کند.

طبق گفته‌ی شرکت اوتیس این ترمینال با استفاده صد درصدی از انرژی تجدیدپذیر، اولین و بزرگ‌ترین ترمینال فرودگاهی در جهان است. این ترمینال دارای گواهی پلاتین از شورای ساختمان سبز ایالات متحده است و معیار جدیدی در پایداری محیط زیست ایجاد می‌کند.

سبی جوزف، رئیس Otis India گفت: «صنعت هوانوردی هند یکی از سریع‌ترین صنایع در حال رشد در جهان است. انتظار می‌رود با ارائه 107 سیستم حمل و نقل عمودی توسط Otis India به فرودگاه BLR، ظرفیت جابه جایی مسافر توسط این صنعت در چهار سال به 420 میلیون نفر برسد. از آنجایی که دولت در زیرساخت‌های فرودگاهی سرمایه‌گذاری می‌کند و صنعت آسانسور برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد افزایش می‌یابد، Otis India مفتخر است که در خط مقدم ارائه راه‌حل‌های نوآورانه و سازگار با محیط‌زیست قرار دارد.”

بیشتر بخوانید:

استانداردسازی 4600 آسانسور در مراکز عمومی تهران

مترجم: نعیمه گلی

منبع: elevatorworld.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید