مرگ 5 نفر در اثر سقوط آسانسور در سوئد

به گزارش کابین نیوز در 11 دسامبر در اثر سقوط آسانسور در سوئد، پنج نفر در ساختمانی در حال ساخت جان خود را از دست دادند.

سقوط آسانسور در سوئد

ترجمه از کابین – به گزارش کابین نیوز به نقل از خبرگزاری رویترز در 11 دسامبر در اثر سقوط آسانسور در سوئد، پنج نفر در ساختمانی در حال ساخت جان خود را از دست دادند. مقام دادستانی سوئد در بیانیه‌ای اعلام کرد:” این حادثه در دست بررسی است و تیم تحقیقات، بررسی های اولیه را آغاز کرده اند. وی افزود:” در این حادثه کارفرما و مسئولان ساختمان، مقصر هستند زیرا استانداردهای لازم را رعایت نکرده‌اند.”

برای جلوگیری از بروز حوادثی مانند سقوط آسانسور در سوئد، گروه Alimak آسانسوری به نام آسانسور 650 که متناسب با محیط ساختمان‌های در حال ساخت است؛ تولید کرده است. از لحاظ قانونی نیز در این ساختمان‌ها باید از بالابرهای مناسب و یا آسانسورهای 650 استفاده کرد. زیرا این آسانسورها برای حمل و نقل مسافران و مواد در ارتفاع مناسب هستند و ایمنی لازم را نیز دارند. دستاورد 20 سال گذشته این شرکت، تولید هزاران آسانسور 650 است. این آسانسورها هر روز در ساختمان‌های در حال ساخت در سراسر جهان استفاده می‌شوند.

پس از نصب این آسانسور، یک پروتکل ایمنی با دستورالعمل‌های واضح ارائه می‌شود که شامل بررسی‌های ایمنی روزانه می‌شود تا اطمینان حاصل شود که عملکرد سیستم درست و ایمن است. به گفته ی مقام دادستانی: طی 20 سالی که از این مدل آسانسور (بالابر) استفاده می‌شود، ما هرگز چنین حوادث دلخراشی را تجربه نکرده‌ایم. اوله کریستیان جودال، مدیر عامل گروه Alimak گفت:” Alimak تیمی از کارشناسان را به محل حادثه فرستاده تا علت حادثه را بیابند.”

بیشتر بخوانید:

برگزاری سومین دوره نمایشگاه لیفت سیتی در عربستان

مترجم: نعیمه گلی

منبع: elevatorworld.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید