برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته در بیرجند برای اولین بار

حسن واحدی، مدیرعامل شرکت بهران صعود آسان بر گفت: برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته در بیرجند برای اولین بار با هدف معرفی محصولات به تولید کنندگان داخلی است.

نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته در بیرجند

به گزارش کابین نیوز به نقل از پیام خاوران، حسین واحدی در جریان بازدید فعالان صنعت ساختمان از غرفه این کارخانه در نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته در بیرجند اظهار داشت: برپایی این نمایشگاه محیطی برای معرفی محصولات است تا این امکان فراهم شود تا فعالان صنعت ساختمان از محصولات تولیدی داخل استان استفاده کنند.

واحدی گفت: انواع کابین آسانسور برای استان‌های همجوار اعم از سیستان و بلوچستان و گناباد نیز تولید می‌شود. وی تصریح کرد: قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات عامل اصلی خرید زیاد از این استان است.

مدیرعامل شرکت بهران صعود آسان بر بیان کرد: در بحث نیروی انسانی ماهر با مشکل مواجه هستیم. در حال حاضر حدود ۴ نیرو در این شرکت مورد نیاز است که در صورت تمایل آموزش‌های لازم به آنان ارائه می‌شود.

هدف نمایشگاه

واحدی از برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته در بیرجند برای اولین بار خبر داد. وی گفت: هدف ما از شرکت در این نمایشگاه معرفی کابین‌های تولیدی و معرفی این محصولات به مردم و همکاران خود است.

وی خاطرنشان کرد: برپایی این نمایشگاه محیطی برای معرفی محصولات است. به این صورت امکان استفاده فعالان صنعت ساختمان از محصولات تولیدی داخل استان فراهم می‌شود.

فعال صنعت ساختمان و تولید کابین آسانسور یادآور شد: متاسفانه در استان مسئولان راهکارهایی جلوی پای تولید کنندگان قرار می دهند. به همین دلیل تولید کننده بیخیال فعالیت می‌شود و انگیزه‌ای برای ارتقاء شرکت ندارد.

واحدی با اشاره به خرید دستگاه هوا برش اظهار داشت: برای خرید دستگاه نیازمند تسهیلات با سود پایین هستیم که در صورت اخذ این تسهیلات زمینه اشتغال ۵ تا ۶ نفر دیگر فراهم می‌شود که در این راستا از مسئولان درخواست همکاری داریم.

مشخصات نمایشگاه

این نمایشگاه در فضایی به مساحت ۳ هزار متر مربع و با حضور بیش از ۳۵ شرکت معتبر خراسان جنوبی و استان‌های همجوار به مدت پنج روز در بیرجند برگزار می‌شود.

این نمایشگاه از ۱۹ آذر ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بیرجند پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

بیشتر بخوانید:

جایگزینی پله برقی با پله فلزی در مشهد؛ تغییرات جنجالی در پل‌های عابر پیاده!

منبع: payamekhavaran

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید