نصب آسانسور در مسکن مهر شاهرود و پایان انتظار طولانی ساکنین

نصب آسانسور در مسکن مهر شاهرود موجب پایان انتظار طولانی ساکنین این منطقه شد.

نصب آسانسور در مسکن مهر شاهرود

امیر عمیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: نصب آسانسور در مسکن مهر شاهرود موجب پایان انتظار طولانی ساکنین این منطقه شد. وی افزود: اعتبار اجرای این طرح از محل صندوق ملی مسکن با حمایت و پیگیری‌های وزیر راه و شهرسازی، استاندار سمنان و نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی محقق شد.

وی همچنین گفت: قرارداد نصب و راه‌اندازی آسانسورهای هر یک از این شهرک‌ها با پیمانکار منعقد شده است. عمیدی افزود: برنامه‌ریزی برای نصب آسانسور در مسکن مهر شاهرود در ۱۲۶ بلوک مدنظر است.

عمیدی گفت: ساکنان این واحدها حدود ۱۰ سال از نبود آسانسور رنج می‌بردند. وی در ادامه اظهار کرد: نصب و راه‌اندازی این آسانسورها تا پایان سال جاری در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان تصریح کرد: تکمیل این طرح منوط به تسویه بدهی ساکنان واحدهایی است که تاکنون بدهی‌های خود را تسویه نکرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر بدهی‌ها در این زمینه مربوط به ساکنان واحدهای اول است، ابراز کرد: اولویت نصب و راه‌اندازی با بلوک‌های است که بدهی خود را تسویه کرده باشند.

عمیدی ادامه داد: مدیر هر بلوک می‌تواند به اداره مسکن و شهرسازی(ساختمان شماره ۲) بعد از میدان بسیج مراجعه و میزان بدهی را استعلام کند.

به گزارش ایرنا، ۶۲۸ واحد طرح نهضت ملی مسکن و باقی‌مانده طرح مسکن مهر در چهارمین روز از هفته دولت امسال با دستور ویدئوکنفرانسی آیت الله رئیسی رییس جمهور و با حضور استاندار سمنان تحویل متقاضیان در شاهرود شد. خبر مربوط به بهره‌برداری و تحویل این واحدها را با حضور سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان اینجا بخوانید.

شهر شاهرود با بیش از ۱۶۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: مرگ تلخ زن چینی در پله برقی مرکز خرید AZG + فیلم

منبع: irna

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید