شرکت Otis برنده جایزه پروژه های مترو لندن و سنگاپور

بر اساس اعلام مجله Elevator World شرکت Otis برنده جایزه پروژه های مترو لندن و سنگاپور است.

شرکت Otis برنده جایزه پروژه های مترو لندن و سنگاپور

ترجمه از کابین – بر اساس اعلام مجله Elevator World شرکت Otis برنده جایزه پروژه های مترو لندن و سنگاپور است. دو پروژه Otis Worldwide Corporation به عنوان برنده دریافت جوایز پروژه سال انتخاب شده‌اند.

این دو پروژه در دسته نصب پله برقی برای زیرساخت‌های ریلی در دو ایستگاه مترو در شهرهای لندن و سنگاپور اجرا شده است. شرکت Otis در خط آهن جدید الیزابت لندن، ساخت و نصب پله برقی‌های جدید را انجام داد. این شرکت، در ایستگاه سنگاپور علاوه بر نصب پله برقی، به نوسازی برخی از سیستم‌ها نیز پرداخت.

الیزابت لاین، لندن

اوتیس 64 پله برقی سنگین را برای 10 ایستگاه جدید خط مترو الیزابت که در می 2022 افتتاح شد، تولید و نصب کرد. طراحی پله برقی‌های موجود در کارخانه Otis’ Breclav، جمهوری چک، به صورتی است که ایمن، قابل اعتماد و مقاوم هستند. مدت زمان مفید کاری این پله‌ها نیز تا ۲۰ ساعت در روز است. همچنین باید بتوانند به خوبی نیاز مسافران ایستگاه را برآورده کنند.

کارکنان و نصابان شرکت Otis اغلب خارج از ساعات کار عادی و طبق یک برنامه فشرده کار می‌کردند. اما مانند همیشه، ایمنی مهمترین بخش کار بود و شرکت اوتیس در رعایت ایمنی حین کار سابقه‌ی درخشانی دارد. به همین علت حتی یک حادثه هم در زمان اجرای پروژه اعلام نشد.

علاوه بر نصب پله برقی‌ها، اوتیس یک قرارداد خدمات نگهداری و سرویس پله برقی خط الیزابت و همچنین 56 پله برقی را به مدت 30 سال منعقد کرد. کلیه این دستاوردها موجب شده است که شرکت Otis برنده جایزه پروژه های مترو لندن و سنگاپور باشد.

ایستگاه قطار سنگاپور

حدود 30 سال پیش شرکت Otis پله برقی را برای قدیمی ترین و شلوغ ترین سیستم مترو در آسیای جنوب شرقی، نصب کرد. در سال 2022، Otis پروژه ارتقاء و نوسازی 231 پله برقی خود را تکمیل کرد.
پس از انجام یک ارزیابی کامل که شامل بررسی عوامل محیطی، اختلال در زمان رفت و آمد مسافران و مصرف بهینه انرژی، پله برقی‌های موجود توسط شرکت Otis نوسازی شدند.

کاهش مزاحمت برای مسافران در ایستگاه های عملیاتی بسیار مهم بود. خدمه Otis تحویل به موقع قطعات را هماهنگ کردند و با تحویل یا حذف مواد به صورت یکجا، مناطق کوچکی را برای استقرار قطعات، اشغال کردند. برای اکثر ایستگاه‌ها، تنها یک پله برقی خاموش وجود دارد و مسافران می‌توانند از دیگر پله برقی‌های موجود برای رفت و آمد استفاده کنند. همچنین شرکت Otis با همکاری SMRT برای ایجاد موانع موقتی باعث می‌شد کار در داخل ایستگاه بدون ایجاد اختلال در جریان ترافیک انجام شود و در عین حال اطلاعاتی را در مورد کار در حال انجام به مردم ارائه می‌دادند.

بیشتر بخوانید:

گزارش تحلیل بازار آسانسور جهانی تا 2030، بازار نصب و نوسازی و تعمیر و نگهداری

مترجم: نعیمه گلی

منبع: otis.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید