تعمیر ۷۳ پله برقی در متروی تهران | کمتر از یک درصد از پله برقی‌ها خراب هستند

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از رفع ایرادات و تعمیر ۷۳ پله برقی در متروی تهران خبر داد. وی گفت: خرید قطعات یدکی مورد نیاز برای پله برقی‌ها نیز در دست اقدام است.

تعمیر ۷۳ پله برقی در متروی تهران

به گزارش کابین نیوز به نقل از همشهری آنلاین، مسعود درستی در این رابطه به خبرنگاران گفت: عملکرد ایمنی تمامی پله‌برقی‌های مترو تهران در خطوط هفت‌گانه روزانه رصد می‌شود. وی علت بازرسی‌ها را پیشگیری از بروز حوادث و افزایش ایمنی مسافران اعلام کرد. طبق ارزیابی‌های ناظران، برنامه‌ریزی برای بررسی و تعمیرات ۱۲۰ دستگاه پله برقی طی یک سال انجام شده است. در حال حاضر یک هزار و ۲۳۲ دستگاه پله برقی در خطوط هفت‌گانه فعال است. طبق برنامه‌ریزی‌ها هر سه سال یکبار پله‌برقی‌ها باید جنرال سرویس شوند. بر اساس برنامه ریزی امسال باید ۱۲۰ دستگاه در اولویت این کار قرار گیرند. پس از تعمیر ۷۳ پله برقی در متروی تهران، تعمیرات مابقی آنها نیز طبق زمان‌بندی در حال انجام است.

مسعود درستی درباره حواشی موجود درباره خرابی یا غیر فعال بودن پله‌های برقی در برخی از ایستگاه های مترو نیز توضیحاتی ارائه داد. وی گفت: میزان پله‌های برقی خراب و غیر فعال مترو، نسبت به تعداد تمامی پله‌های برقی‌های فعال، کمتر از یک درصد است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از تعویض روغن گیربکس تمام پله برقی مترو طبق زمان بندی خبر داد. وی همچنین از خرید 24 هزار لیتر روغن گیربکس و مصرف ۱۰ هزار لیتر آن تاکنون خبر داد. درستی افزود: در حال حاضر روغن تمامی پله‌برقی‌ها طبق زمان‌بندی تعویض می‌شود.

موضوع دیگری که در مورد پله‌ برقی‌های مترو وجود دارد، موضوع بومی سازی و داخلی سازی قطعات مصرفی آن است. درستی در این رابطه گفت: قطعات مصرفی مورد استفاده مداوم در تعمیرات از جمله هندریل، مجموعه زنجیر برگشت هند یل و استپ پله برقی را از تولیدکنندگان داخلی تأمین کردیم. همچنین ۲۹۵ دستگاه plc (کنترل‌کننده پله برقی)، لنت ترمز پله برقی، مگنت ترمز نیز تأمین شدند.

منبع: hamshahrionline

بیشنر بخوانید:

صحنه دردناک خفگی کودکی در آسانسور در حال بازی + ویدئو

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید