برگزاری اولین گردهمایی تشکل‌های صنعت آسانسور و پله برقی ایران +ویدئو

‌‌اولین گردهمایی تشکل های صنعت آسانسور و پله برقی ایران، روز یکشنبه ۲۸ آبانماه ۱۴۰۲ به میزبانی اتحادیه کشوری آسانسور و پله برقی برگزار شد.

اولین گردهمایی تشکل های صنعت آسانسور و پله برقی ایران

اولین گردهمایی تشکل های صنعت آسانسور و پله برقی ایران، روز یکشنبه ۲۸ آبانماه ۱۴۰۲ به میزبانی اتحادیه کشوری آسانسور و پله برقی برگزار شد. در این گردهمایی کلیه تشکل‌های فعال در صنعت آسانسور از سراسر ایران مشارکت داشتند. اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنعت مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه حضور داشت.

فعالان حاضر در این گردهمایی بر ضرورت فراهم کردن زمینه تامین راحت قطعات با کیفیت آسانسور از منابع داخلی یا خارجی تاکید کردند.

حاضران در گردهمایی، ایجاد انحصار در واردات و ممانعت از تامین قطعات باکیفیت وارداتی را زمینه ساز حذف اشتغال بیش از ۳۰ هزار اشتغال واحد‌های ذیربط دانستند. شرکت‌های حاضر از مسئولین اتحادیه کشوری آسانسور و پله برقی به عنوان متولی بزرگ‌ترین تشکل ملی صنعت آسانسور خواستند در این زمینه اهتمام کافی داشته‌باشند. همچنین در خصوص فرایندهای بازرسی و اخذ تاییدیه استاندارد نیز دغدغه‌های جاری مطرح و اتحادیه را در جهت رفع موانع موجود مسئول دانستند.

آقای مهندس ابریشمی رئیس اتحادیه کشوری صنعت آسانسور و پله برقی، ضمن بیان تلاش‌های انجام شده در جهت احقاق حقوق اعضا و مرور مسائل جاری بر ضرورت حمایت از تولیدکنندگان محصولات رقابت پذیر تاکید کرد. وی از دکتر تالار پشتی رییس کمیسیون صنعت مجلس درخواست کرد آهن الات به قیمت دولتی و حتی صادراتی به تولیدکنندگان قطعات ارائه شود و نیز مشکل واردکنندگان قطعات از مجاری قانونی مرتفع گردد.

وی در ادامه با توجه به توان مهندسی موجود در صنعت به امکان صادرات آسانسور در صورت تامین قطعات بروز جهانی و بیلان مثبت ارزی اشاره کرد. دکتر اکبری در اولین گردهمایی تشکل های صنعت آسانسور و پله برقی ایران، ضمن بیان رویه‌های موجود و موانع بهبود فضای کار و کسب صنعت قول داد در تسهیل موارد اعلامی همراهی کامل نمایند.

بیشتر بخوانید: شروع نمایشگاه صنعت ساختمان اهواز 1402

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید