برنامه ریزی توسعه فاز دوم پارک تجاری Andover

استوفورد، یک شرکت مستقر در بریتانیا، طرح‌هایی را برای توسعه فاز دوم پارک تجاری اندوور در بریتانیا ارائه داد.

برنامه ریزی توسعه فاز دوم پارک تجاری Andover

ترجمه از کابین – استوفورد، یک شرکت مستقر در بریتانیا و متخصص در ارائه‌ی راه‌حل‌ها و تکنولوژی‌های هوشمند ساختمان‌ها به نمایندگی از سازنده بین‌المللی آسانسور و تامین‌کننده پیشرو آسانسورهای تجاری و خدمات آسانسور، شرکت Stannah، طرح‌هایی را برای توسعه فاز دوم پارک تجاری اندوور در بریتانیا ارائه داد. برنامه ریزی توسعه فاز دوم پارک تجاری Andover شامل ساخت یک واحد 136100 فوت مربعی در زمینی به مساحت 10 هکتار در شمال پارک تجاری است.

این ساختمان کم مصرف بر اساس استانداردهای BREEAM ساخته خواهد شد. ساختمان مذکور دارای طیف وسیعی از ویژگی‌های پایدار، از جمله صفحات خورشیدی، روشنایی LED و پمپ‌های حرارتی منبع هوا و ارائه نقاط شارژ EV در آینده است. این ساختمان علاوه بر کاربری اداری، شامل محیط بازی، حیاط و امکانات پارکینگ خواهد بود. استوفورد واحد جدید را در مجاورت کارخانه اخیراً تکمیل شده Stannah به مساحت 90000 فوت خواهد ساخت.

طراحی معاصر این ساختمان، ظاهر یک محوطه دانشگاهی واحد را ایجاد خواهد کرد. برنامه ریزی توسعه فاز دوم پارک تجاری Andover بخشی از استراتژی بلندمدت Stannah برای توسعه است. آندوور را به عنوان محل اصلی تولید خود در بریتانیا که از سال 1974 در آنجا مستقر است، حفظ می‌کند.

بیشتر بخوانید:

ارائه وبسایت تعمیر و نگهداری آسانسور در سنگاپور

مترجم: نعیمه گلی

منبع: Elevator Word

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید