قطعی آسانسور در تئاتر مدرن باعث نگرانی دانشجویان شد

قطعی آسانسور در تئاتر مدرن باعث نگرانی دانشجویان شد.

قطعی آسانسور در تئاتر مدرن

ترجمه از کابین – در ساختمان خوابگاه تئاتر مدرن 10 دانشگاه سافولک پنج آسانسور وجود دارد، اما طبقات هفتم تا یازدهم این خوابگاه تنها با یک آسانسور قابل دسترسی هستند. از چندین هفته‌ی گذشته، این پنج طبقه به دلیل خرابی آسانسور، مجبور به استفاده از پله هستند و دانشجویانی که معلولیت‌های حرکتی دارند با استفاده از 4 آسانسور دیگر به طبقه ششم می‌روند و سپس از پله‌ها به طبقه خود می‌روند.

دپارتمان رزیدنس لایف سافولک در 27 سپتامبر یک ایمیل به ساکنان تئاتر مدرن ارسال کرد و توضیح داد که اقداماتی از 18 سپتامبر انجام شده است؛ اما به دلیل ماهیت مشکل، جدول زمانی برای رفع آن تمدید شد.

در این ایمیل آمده است:”در روز دوشنبه، 25 سپتامبر، زمانی که تیم‌ها در حال تکمیل تعمیرات بودند، متوجه شدند که آسانسور مشکلات دیگری نیز دارد و این به معنی تعویض کامل سیستم آسانسور است. ” همچنین رزیدنس لایف به دانشجویان گفت که آسانسور تا 18 اکتبر تعمیر می‌شود؛ اما سپس تاریخ را تا 30 اکتبر تمدید کرد.

دپارتمان رزیدنس لایف در ایمیل دیگری که در 17 اکتبر به ساکنان تئاتر مدرن ارسال کرد، نوشت: “کار اکنون از سر گرفته شده است؛ اما این تأخیر باعث می‌شود که پروژه در 3 نوامبر به پایان برسد.”

به دلیل تأخیرهای به وجود آمده، ساکنان خوابگاه تئاتر مدرن حدود یک ماه و نیم است که بدون آسانسور هستند. بزرگ‌ترین شکایت گابریل مالدونادو، دانش‌آموز ارشد علوم کامپیوتر، این است که او بدون آسانسور برای حمل گیتار خود مشکل دارد. او می‌گوید:” بالا و پایین آوردن گیتار بدون آسانسور یک دردسر کامل بود و من در حال فکر کردن به اتاق‌های سوئیچینگ بودم تا بتوانم به تمرین ادامه دهم و یا تمرینم را متوقف کنم تا آسانسورها را تعمیر کنند.”.

واگنر می‌گوید: «هفته گذشته برای رفتن به محل کار، مچ پایم آسیب دید و وقتی به اینجا برگشتم بالا رفتن از پله‌ها بسیار سخت‌تر از همیشه بود.”

گاتلین، سخنگوی دانشگاه، گفت:”دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌های جسمی، و همچنین هر دانش‌آموزی که تحت تأثیر قطعی آسانسور در تئاتر مدرن قرار گرفته‌اند، می‌توانند اتاق دیگری در طبقات دارای آسانسور داشته باشند.”

اسکینر یکی دیگر از دانشجویان است که می‌گوید:”آن‌ها به ما تاریخ احتمالی رفع خرابی آسانسور را اعلام کردند؛ اما هیچ‌کس مطمئن نیست که واقعاً تا آن زمان مشکل رفع می‌شود.”

واگنر می‌گوید:”من به شوخی می‌گفتم که آسانسور تا تعطیلات زمستانی درست نمی‌شود و الان دارم فکر می‌کنم که این شوخی داره کم کم جدی میشه و این اصلا خوب نیست.”

گاتلین گفت:” ما درک می‌کنیم که تعطیلی باعث ایجاد ناراحتی برای دانش آموزان و کارمندان می‌شود؛ اما این نوسازی آسانسور واجب بود و یک گام ضروری برای اطمینان از ایمنی مسافران است. در چند سال گذشته نیز ما بسیاری از آسانسورهای خود را مدرن کرده‌ایم.”

مترجم: نعیمه گلی

بیشتر بخوانید:

راه حل جدید مصرف انرژی حاصل از ترمز قطارهای مترو + ویدئو

منبع: thesuffolkjournal

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید