واگذاری نمایندگی شرکت KONE به شرکتی در روسیه و ترک روسیه

شرکت KONE نمایندگی خود در روسیه را به S8 Capital، یک شرکت هلدینگ روسی که دارایی‌هایی را از چندین شرکت غربی خریداری کرده است، واگذار کرد.

واگذاری نمایندگی شرکت KONE به شرکتی در روسیه

ترجمه از کابین – به گزارش کابین نیوز به نقل از رویترز، KONE نمایندگی خود در روسیه را به S8 Capital، یک شرکت هلدینگ روسی که دارایی‌هایی را از چندین شرکت غربی خریداری کرده است، واگذار کرد. به دنبال واگذاری نمایندگی شرکت KONE به شرکتی در روسیه و ترک این کشور، KONE در بیانیه‌ای اعلام کرد: ((این معامله توسط مقامات مربوطه تایید شده است و بسته شدن معامله به این معنی است که KONE اکنون به طور کامل در روسیه واگذار شده است.))

ارزش معامله فاش نشده است و شرکت S8 Capital می‌گوید که این معامله شامل سبد خدمات این شرکت است که 7000 واحد تجهیزات را در شش منطقه روسیه پوشش می‌دهد و بیش از 300 کارمند KONE در روسیه به Meteor Lift نقل مکان خواهند کرد. در مارس 2022، KONE گفت که واگذاری را متوقف می‌کند ام سه ماه بعد مجدد اعلام کرد که قصد دارد تجارت و عملیات خود را در روسیه واگذار کند. از زمان حمله مسکو به اوکراین در 24 فوریه 2022، شرکت‌ها از روسیه خارج شده‌اند؛ اما روسیه به طور پیوسته شرایط خروج را تشدید می‌کند و خواهان تأیید دولت، تخفیف 50 دلاری در هر فروش و کمک به بودجه فدرال است.

این منبع گزارش می‌دهد که واشنگتن آن را “مالیات خروج” نامیده است. تورستن شوبرت، مدیر عامل S8 Capital گفت که قرارداد KONE باعث شده است که Meteor Lift به ارائه‌دهنده پیشروی بالابر پرسرعت در روسیه تبدیل شود و اولویت در حال حاضر ایجاد زنجیره تامین با کشورهایی است که تحریمی علیه روسیه اعمال نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

کوه پیمایی گردشگران در کوهستان چین با پله برقی

مترجم: نعیمه گلی

منبع: elevatorworld

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید