حضور شیندلر برای ارائه نوآوری ها جدید در کنفرانس CTBUH در سنگاپور و کوالالامپور

شیندلر در کنفرانس 2023 شورای ساختمان‌های بلند و زیستگاه شهری(CTBUH) که در سنگاپور و کوالالامپور در 16 تا 21 اکتبر( 24 الی 29 مهر ماه) برگزار خواهد شد؛ شرکت می‌کند.

حضور شیندلر در کنفرانس CTBUH

ترجمه از کابین – شیندلر در کنفرانس 2023 شورای ساختمان‌های بلند و زیستگاه شهری(CTBUH) که در سنگاپور و کوالالامپور در 16 تا 21 اکتبر( 24 الی 29 مهر ماه) برگزار خواهد شد؛ شرکت می‌کند. علت حضور شیندلر در کنفرانس CTBUH به نمایش گذاشتن نوآوری‌های جدید خود است. در این میان، رابرت بوگ، مدیر پروژه‌های بزرگ جهانی، در مورد درک الگوهای تراکم انسانی و ساخت محیط‌های شهری انعطاف پذیرتر و سازگارتر صحبت خواهد کرد.
همچنین فلوریان تروش، رئیس مدیریت حمل و نقل و راه‌حل‌های دیجیتال، به معرفی نوآوری جدیدی به نام MetaCore می‌پردازد. او درباره‌ی MetaCore این‌گونه می‌گوید:”یک سیستم نوآورانه به منظور تغییر کاربری ساده و پایدار در ساختمان‌ها.” سیستم MetaCore در این رویداد جایزه کلی نوآوری و جایزه مخاطب در بخش نوآوری را دریافت خواهد کرد. همچنین با حضور شیندلر در کنفرانس CTBUH، سیستم Schindler’s R.I.S.E، اولین سیستم نصب رباتیک آسانسور در جهان، برای دو جایزه ساخت و ساز کلی و جایزه مخاطبان در بخش ساخت و ساز رقابت خواهد کرد.
رئیس پروژه‌های بزرگ آسیا، پاسیفیک و رئیس پروژه‌های جهانی شیندلر، رابرت سیکینز، گفت:” این شرکت با اشتیاق این فرصت را می‌پذیرد که بخشی از یک پلتفرم جهانی باشد و بتواند نوآوری ها و تکنولوژی‌های جدید را به مخاطبان ارائه دهد.”

در ادامه بخوانید:

انتخاب شرکت آسانسور TKE برای بازسازی آسانسور دبیرستان تگزاس

مترجم: نعیمه گلی

منبع : Elevator Word

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بنر کیوان فراز
بنر نیکان
بنر اوج فراز
moradi trade
بنر کارالیفت
بنر mgm hydraulic
بنر تکساز آسانبر سمامی
بنر بازرگانی آراس
لیفتراک آرکا جم
مطالب اخیر
گروه صنعتی فاخر
    0
    آماده پرداخت
    محصولی انتخاب نکرده‌اید